قابلیت کاربردی به توییتر می آید

    کد خبر :900596

توییتر سرانجام قابلیت آنمنشن کردن خود از گفتگوها را ارائه کرد. چند روز پیش، شایعه‌ی اضافه شدن دکمه ویرایش توییت به توییتر بسیار داغ شده بود و هنوز معلوم نیست که این قابلیت به این پلتفرم اضافه بشود یا نه. با این حال، توییتر امروز یک قابلیت جدید معرفی کرده که برای برخی کاربران بسیار مفید خواهد بود.

«بازتاب»قابلیت آنمنشن کردن به شما اجازه خواهد داد تا خودتان را از گفتگوهایی که به‌طور ناخواسته در آن‌ها منشن شده‌اید خارج کنید. حتماً برای شما هم پیش آمده که جایی منشن شده‌اید و یا در گفتگویی شرکت کرده‌اید. پس از آن هر پاسخ یا واکنش به آن توییت برای شما به شکل یک اعلان یا همان نوتیفیکیشن ارسال خواهد شد. این درحالیست که شاید علاقه‌ای به پیگیری موضوع نداشته باشید.

این قابلیت فعلاً برای نسخه وب عرضه شده است و شاید به‌زودی برای اندروید و آی‌اواس نیز ارائه بشود. شما برای استفاده از این قابلیت باید گزینه “leave this conversation” را از بین گزینه‌های یک توییت انتخاب کنید تا نوتیفیکیشن‌های آن گفتگو را دریافت نکنید.

هنوز مشخص نیست که این قابلیت برای دستگاه‌های موبایلی نیز ارائه بشود. توییتر اخیراً قابلیت‌های متنوعی را برای پلتفرم خود ارائه کرده است که از آن جمله می‌توان به Safety Mode برای جلوگیری از آزار و اذیت کاربران اشاره کرد.

در هر حال، اگر قابلیت آنمنشن کردن در نهایت برای همه کاربران توییتر عرضه بشود، اتفاق بسیار خوبی برای این شبکه اجتماعی خواهد بود. این ویژگی فعلاً به‌صورت آزمایشی برای برخی کاربران فعال شده است. مانند سایر قابلیت‌های جدید، در صورت بازخورد مثبت، شاهد ویژگی آنمنشن به‌صورت عمومی خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید