فیسبوک در حال ساخت ساعت هوشمند با امکانات بزرگ است

    کد خبر :785424

فیسبوک را باید شرکت مطرحی دانست که به تاسیس شبکه اجتماعی Facebook پرداخت و سال‌ها قبل نیز دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و پیام رسان واتساپ را خریداری کرد. حال به نظر رسیده در اقدامی جدید مشغول توسعه گجت پوشیدنی است.

 «بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– گزارش جدید می‌گوید ساعت هوشمندی توسط فیسبوک در دست ساخت قرار دارد که مبتنی بر سلامتی بوده و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. همچنین افراد می‌توانند از طریق یک مسنجر چون واتساپ به ارسال پیام بپردازند.

فیسبوک ساعت هوشمند می ‌سازد

گذشته از آن قابلیت برقراری ارتباط سلولی وجود دارد و نیازی به اتصال تلفن هوشمند نیست. از ویژگی‌های سلامت محور می‌توان به گزینه ردیابی تمرینات با دوستان، تعامل با مربیان، امکان اتصال به خدمات شرکت‌های شخص ثالث بهداشتی و تناسب اندام مانند Peloton اشاره کرد.

اعتقاد بر این است که ساعت هوشمند نزدیک به معرفی بوده و انتظار داریم در سال 2022 راهی بازار شود. البته فیسبوک قصد داشته نسل دومی هم برای این ساعت در نظر گیرد که سال 2023 راهی بازار خواهد شد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و مشخص شود برنامه فیسبوک چیست، شرکتی که سالها در زمینه نرم افزاری فعالیت داشته و حال می‌خواهد پا به دنیای سخت افزاری بگذارد.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید