فولکس واگن توارگ 20 ادیشن معرفی شد/شاسی بلند مشکی پوش

    کد خبر :912772

توارگ یکی از مدل شاسی بلندهای محبوب فولکس واگن بوده که ابعاد نسبتا بزرگی داشته و 20 سال از زمان عرضه نخستین نسل آن می‌گذارد. حال به مناسبت بیست سالگی فولکس تصمیم گرفت یک نسخه ویژه تدارک بیند و آن را فولکس واگن توارگ 20 ادیشن نامید.

بازتاب- این مدل از ماه ژوئن راهی بازار خواهد شد و بیش از 77 هزار پوند قیمت دارد. بیست سال قبل فولکس واگن با عرضه شاسی بلند توارگ، گامی مهم در صنعت خودروسازی برداشت و حضور خود را در سگمنت اتومبیل‌های شاسی بلند محکم کرد.

توارگ جدید مبتنی بر همان مدل 2022 بوده و از طراحی آشنایی شبیه به سایر اعضای خانواده فولکس برخوردار است. همانطور که گفته شد، فولکس از رنگ مشکی در تمامی بدنه بهره گرفته تا ظاهری جسورانه به این خودرو ببخشد.

درون کابین شاهد داشبوردی هستیم که چندین نمایشگر از جمله یک صفحه نمایش 15 اینچی با سیستم سرگرمی اختصاصی فولکس به چشم می‌خورد. فولکس در این مدل از ویژگی‌های اختیاری چون Travel Assist و Innovision Cockpit بهره گرفته و افراد می‌توانند با این ویژگی‌ها تجربه لذت بخشی کسب کنند. خریداران می‌توانند در این مدل سیستم تعلیق بادی را به صورت اختیاری سفارش دهند تا تجربه رانندگی به شدت راحت را در کنار توارگ احساس کنند.

در حالی که تصور می‌شود این نسخه ویژه به رنگ مشکی بوده اما در واقع رنگ به کار گرفته شده Meloe Blue یا همان آبی ملو است که به دلیل تیرگی زیاد شبیه مشکی شده و به نوعی باید آن را مشکی پوش تلقی کرد. رینگ‌های 20 اینچی بوگوتا براق جلوه ظاهری توارگ 20 سالگی جذاب‌تر هم کرده است. طراحی ظاهری بیرونی با شیشه‌های جانبی و عقب تیره‌شده، چراغ‌های عقب LED با رنگ قرمز گیلاسی و نشان 20 ادیشن در ستون B همراه شد. قوس چرخ و دیفیوزر علاوه بر این دارای یک رنگ براق مشکی هم است.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت فولکس واگن مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید