فوت راکب موتورسیکلت در اتوبان امام علی(ع)

    کد خبر :778078

رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد شدید نیسان با موتور سیکلت و پرتاب شدن راکب موتور بر اثر این برخورد به لاین سرعت در اتوبان امام علی (ع) خبر داد.
سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با میزان گفت: ساعت ۲۲:۴۰ شب گذشته، در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) نبش ورودی بعثت غرب، یک دستگاه وانت نیسان به علت عدم توجه به جلو و تغیر مسیر ناگهانی با یک دستگاه موتورسیکلت به شدت برخورد می کند.

وی افزود: پس از این برخورد راکب موتورسیکلت به لاین سرعت این اتوبان پرتاب شده و به شدت به زمین برخورد کرد.

مومنی ادامه داد: در همین حین سواری سمند و پژویی که در همین مسیر در حال تردد بودند با این راکب برخورد نموده که این فرد در محل حادثه فوت می کند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: عوامل کارشناس منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و به بررسی صحنه تصادف پرداختند و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند.

این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد: حتما قبل از تغیر مسیر رانندگان دیگر را با زدن چراغ راهنما در سمتی که قصد حرکت دارید مطلع نمایید و همچنین حتما به یاد داشته باشید که بعد از زدن راهنما به آیینه‌های اطراف و وسط نگاه کرده و بعد اقدام به تغیر مسیر نمایید. راننده عزیز زدن راهنمای تنها دلیل بر تغیر مسیر ناگهانی شما نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید