فعالیت ۳۸۰۰۰ نیروی تربیت بدنی در کشور

  • اجتماعی
  • سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۱۹
    کد خبر :529188
نیروی تربیت بدنی

مدیر دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه با کمبود مربی تربیت بدنی مواجه نیستیم، اظهار کرد: ۳۸ هزار نیروی تربیت بدنی در کشور فعالیت می‌کنند که بخشی از این تعداد به عنوان کارشناسان ورزشی در مدارس فعالیت می‌کنند.

محمد جعفری ، با اشاره به اینکه ۳۳۳۰ فضای سرپوشیده ورزشی در کل کشور وجود دارد، اضافه کرد: خراسان شمالی نیز در ایجاد فضای ورزشی در کشور پیشتاز بوده است و فعالیت‌های مناسبی در این زمینه داشته است.

وی با بیان اینکه با کمبود مربی تربیت بدنی مواجه نیستیم، اظهار کرد: ۳۸ هزار نیروی تربیت بدنی در کشور فعالیت می‌کنند که بخشی از این تعداد به عنوان کارشناسان ورزشی در مدارس فعالیت می‌کنند.

به گفته وی برای ارتقای کیفیت فعالیت‌های ورزشی، فعالیت‌های ورزشی فوق برنامه در دستور کار قرار گرفته است که می‌تواند از این فعالیت‌ها به کانون‌های ورزشی درون مدرسه و برون مدرسه‌ای، حیات پویا و… اشاره کرد.

جعفری عنوان کرد: آموزش و پرورش فراتر از وظیفه‌ای که به عهده دارد در زمینه کم تحرکی دانش آموزان ایفای نقش می‌کند و برای ورود جدی به این مسئله باید دیگر دستگاه‌های مرتبط نیز پای کار باشند.

به گزارش ایسنا،مدیر دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: خراسان شمالی در زمینه اجرای ساعت‌های تربیت بدنی، کیفیت فعالیت‌های تربیت بدنی و… پیشرو بوده است و کارهای بسیارمناسبی انجام گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید