فصل اول «زیرخاکی» تمام شد (عکس‌)

    کد خبر :667239

تصویربرداری “زیرخاکی” جلیل سامان در حالی فصل اولش را به پایان رساند که پژمان جمشیدی و امید روحانی در خانه‌ای قدیمی مقابل دوربین رفتند.

 

قصه “زیرخاکی” که از 30 مردادماه در شهرک سینمایی آغاز شد درباره مردی است که دنبال “زیرخاکی” است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای هیجان‌انگیزی می‌شود! جلیل سامان کارگردان این سریال تلویزیونی با گذشت دو سال از پخش “نفس” آخرین ساخته‌ تلویزیونی‌اش، این سریال را در 25 قسمت می‌سازد.

 

“زیر خاکی” بعد از گذشت چند ماه فیلمبرداری در لوکیشن‌های متعددی چون محله باغ آذری تهران، خانه‌هایی در مرادآباد، شهرک غزالی، بیمارستان، کلانتری، پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد، جاده قم و… ، فصل اولش به پایان فیلمبرداری رسید. “زیرخاکی” جلیل سامان فصل دومی هم دارد؛ چرا که از ابتدا اعلام کردند که این سریال تلویزیونی در دو فصل و 25 قسمت ساخته می‌شود.

 

این سریال جلیل سامان علاوه بر حضور متفاوت پژمان جمشیدی و بازگشت ژاله صامتی به تلویزیون با این اثر، از چهره سینمایی پرکار و محبوبی چون هادی حجازی‌فر استفاده کرده که در “زیرخاکی” تلویزیون نقش‌آفرینی می‌کند؛ همچنین گوهر خیراندیش نیز نقش متفاوتی در این سریال دارد.

 

“زیرخاکی” در آخرین روز از ضبط فصل اول، در خانه‌ای قدیمی حوالی میدان قزوین تصویربرداری می‌شد و در این صحنه پژمان جمشیدی و امید روحانی مقابل دوربین رفتند.

 

تصویربرداری فصل اول “زیرخاکی” به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا در میدان قزوین به پایان رسید و به زودی عوامل برای ضبط فصل دوم سریال آماده می‌شوند.

 

به گزارش تسنیم ،بازیگران اصلی سریال عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، ایرج سنجری، امید روحانی، اصغر نقی‌زاده، بازیگر خردسال رایان سرلک و با حضور هادی حجازی‌فر.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید