فشارهای وارده پورسیدآقایی را خسته کرده بود

    کد خبر :661289
فشارهای وارده پورسیدآقایی را خسته کرده بود

شهردار تهران در خصوص چرایی استعفای معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پورسیدآقایی دو بار استعفا داده بود و عنوان کرده بود که فشارهای وارده او را خسته کرده است.

پیروز حناچی شهردار تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال در خصوص اینکه در سه روز گذشته یکی از معاونین کلیدی شهرداری تهران در این معاونت حمل و نقل و ترافیک از سمت خود استعفا داده و استعفای ایشان هم پذیرفته شده است، دلیل این استعفا چه بود و جایگزین ایشان چه زمانی قرار است معرفی شود،‌گفت: به هر تقدیر معاونت حمل و نقل ترافیک، معاونت گسترده و وسیعی است که کارهای آن، کارهای سخت و بزرگی است.

 

وی ادامه داد: آقای پورسیدآقایی دو بار استعفا داده بودند و خواستار رفتن از این سمت شده بودند که ما هم به دلیل اصرار ایشان با این درخواست موافقت کردیم.

 

حناچی گفت: به هر ترتیب فشارهایی بر ایشان بود که ایشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خسته کرده بود و ما هم به این نتیجه رسیدم که همچون مدیر یک تیم جای بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تغییر دهیم تا به بهترین نتیجه و عملکرد برسیم.

 

وی در پاسخ به سوال در باره اینکه شما صحبت از فشار بر روی آقای پورسیدآقایی کردید این فشار چه بوده و از جانب چه کسانی بوده، گفت: حوزه حمل و نقل و ترافیک موضوعات مرتبط با طرح ترافیک، اتوبوسرانی،‌ تاکسیرانی، مترو، مدهای حمل و نقل و بسیاری از چیزهای دیگر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شامل می‌شود که هر کدام اینها به دلیل گستردگی و فشار کار یک مدیر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خسته می‌کند.

 

حناچی در پاسخ به این سوال که آیا یوسف حجت قرار است معاون بعدی حمل و نقل و ترافیک باشد گفت: به هر تقدیر ایشان امروز سرپرست این معاونت هستند و کارهای اولیه در حال انجام است تا بقیه اقدامات صورت گیرد.

 

شهردار تهران همچنین در پاسخ به یکی دیگر از سوالات  که از وی در مورد زمان ارائه لایحه بودجه به شهرداری بودجه از وی پرسید گفت: ما ابتدا یک متمم بودجه برای سه ماهه پایانی سال باید به شورای شهر ارائه کنیم.

 

وی افزود: پس از آن قطعا به سرعت لایحه بودجه سال 99 را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارائه خواهیم کرد.

 

یکی از خبرنگاران خطاب به پیروز حناچی شهردار تهران گفت بعد از گیاهان شدن بنزین و سهمیه بندی آن تردد با وسایل حمل و نقل عمومی و مترو افزایش یافته است و همین امر باعث برخی نارضایتی های مردم شده است و می گویند چرا مدیران خودشان است حمل و نقل عمومی استفاده نمی کنند تا بدانند مردم در چه مشقتی قرار دارند.

 

حناچی در پاسخ به این فرد گفت اتفاقاً شما که خبرنگار هستید باید بدانید که من روزهای سه شنبه با حمل و نقل عمومی سفر می کنم تا فرهنگ استفاده از همراه اول عمومی بالا برود و هم مشکلاتی که شما می‌گویید را ببینم.

 

به گزارش فارس، شهردار تهران همچنین درباره سرنوشت پولی که مردم در حساب یکی از شرکتهای اجاره دوچرخه اشتراکی گذاشته اند گفت: این پول برعهده آن شرکت است و به تعهداتش عمل خواهد کرد.

 

وی گفت: ما پولی به این شرکت نداده بودیم و فقط به آن فضا دادیم که بتواند این ایده را در شهر پیاده کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید