فروش «ونوم ۲» کرونا را دور زد

    کد خبر :850376
فروش «ونوم ۲» کرونا را دور زد

فیلم جدید «ونوم» که ادامه‌ای تاریک‌تر نسبت به فیلم اصلی است با تاخیر یک ساله سرانجام راهی سینما‌ها شد و رکوردی جدید در ۳ روز اول اکرانش به جای گذاشت.

ادامه این فیلم ابرقهرمانی با بازی تام هاردی موفق شد تا با فروش ۹۰ میلیون دلاری، «بیوه سیاه» را که با فروش ۸۰ میلیون دلاری در ۳ روز اول اکرانش پرچمدار فروش در دوران پاندمی بود پشت سر بگذارد.

این فیلم پنج‌شنبه شب با پیش نمایش ۱۱.۶ میلیون دلاری کارش را شروع کرد و روز جمعه که اولین روز اکران رسمی‌اش بود نیز فروشی ۳۷ میلیون دلاری را ثبت کرد. این فیلم در نهایت با فروش در دو روز تعطیل آخر هفته به رقم ۹۰ میلیون دلار رسید.

این فروش در عین حال بیشتر از فروش «ونوم» در سال ۲۰۱۸ بود که کارش را با افتتاحیه ۸۰ میلیون دلاری شروع کرده بود و این زمانی بود که هنوز مشکلی به نام کرونا وجود نداشت. «ونوم» در نهایت به فروش ۸۵۶ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یافت که از این میان ۲۶۹ میلیون دلارش از نمایش در چین به دست آمده بود.

پیش از این تنها فیلمی که در ماه اکتبر رقم خیره‌کننده‌ای کسب کرده «جوکر» بود که سال ۲۰۱۹ با فروش ۹۶ میلیون دلاری، کار اکرانش را شروع کرده بود.

در عین حال انیمیشن «خانواده آدامز۲» نیز همین آخر هفته راهی سینما‌ها شد و با فروش ۱۸ میلیون دلاری کارش را شروع کرد و در مکان دوم باکس آفیس ایستاد.

به گزارش دانشجو، در نهایت در جایگاه سوم باکس آفیس «شانگ چی و افسانه ده حلقه» جای گرفت که با فروش ۶ میلیون دلار دیگر، در مجموع در ۵ هفته ۲۰۶ میلیون دلار فروش کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید