فروش مکمل‌های بدنسازی با ترکیب شیشه در باشگاه‌ها و عطاری‌ها

    کد خبر :860309
فروش مکمل‌های بدنسازی با ترکیب شیشه در باشگاه‌ها و عطاری‌ها

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ درباره فروش مکمل‌های بدنسازی با ترکیب ماده مخدر شیشه خبر داد و از شهروندان خواست برای خرید چنین مکمل‌هایی اولا حتما از نظر مربیان تاییدشده و کارشناسان تغذیه استفاده کنند و ثانیا از داروخانه اقدام به خرید کنند.

سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ درباره فروش مکمل‌های ورزشی و برخی از داروهای مرتبط با بدنسازی اظهار کرد: یک موضوع بسیار مهم که متاسفانه کمتر از سوی شهروندان و به خصوص ورزشکاران تازه‌کار جدی گرفته می‌شود، موضوع خرید مکمل‌های ورزشی است که در داروخانه‌ها مجاز است و شهروندان نباید آن را از دیگر واحدهای صنفی خریداری کنند.

او با بیان اینکه متاسفانه در مواردی دیده شده که این مواد در عطاری‌ها، داخل باشگاه‌های بدنسازی و … به فروش می‌رسد، گفت: فروش این مواد در این اماکن ممنوع و غیرمجاز است و حتما باید از داروخانه تهیه شود. مکمل‌ها نیز باید حتما تاییدیه سازمان غذا و دارو را داشته باشند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از فعالیت برخی از اراذل و اوباش در تهیه و فروش مکمل‌های ورزشی نیز خبر داد و افزود: مدتی قبل با گروهی از اوباشگران برخورد کردیم که اقدام به تولید پودرهای بدنسازی کرده و در ترکیبات آن از مخدر شیشه و … نیز استفاده کرده بودند. تمام این مکمل‌ها نیز در فروشگاه‌های غیرمجاز عرضه می‌شد.

مرادی بیان کرد: یکی دیگر از واحدهایی که بارها فروش این مکمل‌ها و داروهای مرتبط با بدنسازی در آن مشاهده شده، عطاری‌ها هستند در حالی که عطاری‌ها هم مجاز به فروش این موارد نیستند.

او از شهروندان خواست برای خرید چنین مکمل‌هایی اولا حتما از نظر مربیان تایید شده و کارشناسان تغذیه استفاده کنند و ثانیا از داروخانه اقدام به خرید کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ درباره تبلیغ فروش برخی از این مکمل‌ها در فضای مجازی گفت: معلوم نیست آنچه در فضای مجازی تبلیغ شده، چگونه تهیه می‌شود. ما موارد مختلفی داشتیم که پودرهای تاریخ مصرف گذشته را خریداری کرده و با برچسب و تاریخ مصرف جدید به فروش می‌رساندند. یا اینکه در ترکیبات آن از مواد مخدر استفاده می‌کردند.

به گزارش ایسنا، مرادی تصریح کرد: شهروندان نباید فریب قیمت ارزان و دیگر روش‌های سودجویانه را خورده و به آنها اعتماد کنند. پلیس نیز بر این موارد نظارت داشته و حتما با موارد تخلف برخورد خواهد کرد. مردم نیز می‌توانند چنین مواردی را به حتما به پلیس اطلاع دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید