آغاز فروش بلیت‌های جشنواره جهانی فیلم فجر

    کد خبر :812817
آغاز فروش بلیت‌های جشنواره جهانی فیلم فجر

فرآیند بلیت‌فروشی سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از ساعت ۴ خرداد از طریق سایت سینماتیکت آغاز می‌شود.

بر این اساس، افرادی که دارای کارت جشنواره هستند، با شماره تلفنی که پیش از این در سایت جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند، از طریق سایت خرید بلیت سینما می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر هر روز، بلیت فیلم‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

افرادی هم که قصد خرید بلیت آزاد دارند، می‌توانند از ساعت ۱۵ هر روز، به همین سایت مراجعه کنند. تعیین این زمان‌بندی به این معنی نیست که آن دسته از افرادی که موفق به رزرو بلیت در ساعت مقرر نشده‌اند، دیگر امکان تهیه بلیت ندارند. چنانچه بعد از این زمان، ظرفیتی باقی مانده باشد، علاقمندان می‌توانند به سامانه بلیت‌فروشی مراجعه و بلیت تهیه کنند.

قیمت هر قطعه بلیت ۳۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین امکان کنسلی بلیت خریداری‌شده نیز وجود دارد. سامانه بلیت‌فروشی فیلم‌های هر روز جشنواره، ۲۴ ساعت قبل در دسترس عموم قرار می‌گیرد. فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فجر در سالن‌های سینما چارسو، سالن یک و دو سینما آزادی و سالن روباز سینما کانون به نمایش درمی‌آیند.

به گزارش همشهری آنلاین، سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید