فروش اقساطی خودرو تحویل فوری بدون ضامن در سایاخودرو

    کد خبر :877502

طرح‌هایی که با عنوان فروش اقساطی خودرو تحویل فوری ارایه می‌شوند، اگر مرجع اعلام آن‌ها مرکز خوشنامی مانند سایا خودرو باشد، همیشه وسوسه‌انگیز خواهند بود.

همه ما به دنبال پیشرفت و ترقی هستیم. همه ما دوست داریم متراژ خانه ۴۰ متری‌مان به ۷۰، ۷۰متری به ۱۰۰ و ۱۰۰ متری به چند صد متری ارتقا پیدا کند.

این خاصیت بشر است که دایما در حال ترقی و تکامل باشد. هرکس بگوید که دلش نمی‌خواهد سال دیگر چند پله بالاتر از موقعیت کنونی‌اش بایستد، دروغ می‌گوید.

طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری هم از این رو وسوسه‌انگیز هستند که باعث می‌شوند ره صد ساله را یک شبه برویم. به خصوص اگر قرار باشد با سایا خودرو پای میز معامله بنشینیم. مجموعه‌ای که همه جور خدمات و مزایایی برای مشتری در نظر می‌گیرد و با قیمتی واقعی تمامی خودروهای ایرانی، مونتاژی و وارداتی را عرضه می‌کند.

سایا خودرو با چه شرایطی خودروهایش را عرضه می‌کند؟

سایا خودرو‌ که سال‌هاست خلا موجود از سوی کمپانی‌های تولیدکننده خودرو را پر کرده است و شرایط را به نحوی تسهیل نموده که همه با هر توان مالی در اقصی نقاط دنیا بتوانند صاحب ماشین دلخواهشان شوند.

طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری که از سوی سایاخودرو عرضه می‌شود، همگی از مزایا و شرایط فوق‌العاده زیر برخوردارند:

♦ تحویل فوری تمامی خودروهای ساخت شرکت،های خودروساز ایرانی، مونتاژی و وارداتی

♦ فروش خودروها با قیمت واقعی

♦ تنظیم قراردادهای کاملا شفاف

♦ عمل به تک تک تعهدات درج شده در متن قرارداد

♦ ثبت سند خودرو خریداری شده به نام مشتری پس از انجام رپال معمول اداری

♦ فروش اقساطی خودرو تحویل فوری تمامی خودروهای تولید شرکت‌های خودروساز ایرانی نظیر ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، گروه بهمن، کرمان موتور و …

♦ ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید

♦ فروش خودرو با کمترین پیش قسط

♦ تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشنری با هدف وارد شدن کمترین فشار مالی

سایاخودرو هم‌اکنون چه طرح‌هایی در دستور کار دارد؟

اگر قصد خرید اقساطی خودرو از سایا خودرو را دارید، خوب است بدانید که این مجموعه در حال حاضر فروش اقساطی ۲۰۶ تیپ ۲، مزدا ۳ و جک S5  را در دستور کار دارد.

این سه خودرو بر اساس درخواست مکرر مشتریان و با هدف احترام به سلیقه کاربران انتخاب شده‌اند و با توجه به وفور تقاضا کنندگان، پیشنهاد می‌کنیم چنانچه علاقمند به شرکت در این طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری هستید، همین الان اقدام کنید.

در ادامه به دلایل محبوبیت این سه خودرو به صورت مختصر می‌پردازیم.

 ۲۰۶ تیپ دو

۲۰۶ تیپ ۲ که از خانواده شیر فرانسوی است سال‌هاست که میهمان جاده‌های ایران است و هنوز هم طرفداران پر و پا قرصی دارد. ۲۰۶ به سبب شکل ظاهری جذابی که هنوز هم از مد نیفتاده است، بدنه محکم، ایمنی بالا، کابین جادار و قدرت پیشرانه‌اش همیشه یکی از گزینه‌های اصلی کسانی است که قصد خرید اقساطی خودرو دارند.

چنانچه ظاهر جمع و جور و ایمنی مطلوب این خودرو چشم شما را هم گرفته است، وقت را از دست ندهید و برای خرید این خودرو پای میز معامله با سایاخودرو بنشینید.

مزدا ۳

علت تقاضای زیاد برای شرکت در طرح فروش اقساطی مزدا ۳ را باید اول در جذابیت ظاهری آن جستجو کرد. این خودرو یکی از جذاب‌ترین خودروهای دهه‌های اخیر است، مساله بعدی به آپشن‌های متنوع مزدا ۳ بر می‌گردد.

قدرت موتور و گیربکس، سواری عالی، ایمنی و طراحی داخلی مدرن آن نیز مزید بر علت شده است تا خواهان زیادی داشته باشد.

با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری که از سوی سایا خودرو ارائه شده است، می‌توانید این جذاب ایرانی را از آن خود کنید.

جک S5

جک S5  یکی از پرفروش‌ترین کراس اوورهای موجود در بازار است که موتور توربو و پر قدرت آن یکی از اصلی‌ترین مزایای آن محسوب می‌شود.

ماشینی که طی طرح فروش اقساطی جک S5 از سوی سایا خودرو عرضه می‌شود، از نظر امکانات رفاهی در مدل اتوماتیک یکی از بهترین خودروها در محدوده قیمتی مناسب ارزیابی می‌شود. ظاهر جک، جذاب و مدرن است و طراحی داخلی آن نیز از فضای جادار و متریال خوبی برخوردار است.

کلام آخر

طرح فروش اقساطی خودرو تحویل فوری که از سوی سایا خودرو ارائه شده است، یک فرصت طلایی برای کسانی است کت به دنبال خرید خودرو و یا تعویض خودرو فعلی خود با یک ماشین مدل بالا هستند. برای اطلاع از جزییات طرح‌های فروش خودرو به شیوه اقساطی با مراکز فروش سایا خودرو تماس بگیرید.

 

☑ این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید