فراخوان استارت آپی انتخابات در ایران اعلام شد

    کد خبر :666657

فراخوان ارسال ایده های نوین حوزه انتخابات برای شرکت در نخستین رویداد استارت آپی انتخابات در ایران تا ۲۰ دی ماه اعلام شد.

 

نخستین رویداد استارت آپی انتخابات در ایران با هدف جنبش استادی ایران در گرامیداشت ۹ دی، صیانت از مردم سالاری دینی و دستیابی به انتخابات تراز چله دوم انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

مسابقهٔ دانشگاهیان و جوانان ایده پرداز در فراخوان جنبش استادی ایران برای نخستین رویداد استارت آپی انتخابات در ایران با موضوعات «راههای مشارکت حداکثری ایرانیان در انتخابات»، « مراقبت از انتخابات به مثابه حق الناس»، «چگونگی انتخاب اصلح، نماینده مطلوب و مجلس کارامد»، « راه مهار دخالت بیگانگان در انتخابات ملی»، « روشهای نوین انتخاب اصلح در کلان شهرها»، « راه های مطمئن احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی»، «روش های مهار گردش پول های کثیف در انتخابات تمیز» برپا می شود.

 

به گزارش مهر، این رویداد همچنین با موضوعات «راه گذار از قطبی سازی کاذب، قومیت؛ فرقه گرایی…»، «راههای تحکیم قانون و مهار رفتارهای فراقانونی در روندهای انتخاباتی»، «روش های دستیابی به شفافیت در هزینه تبلیغات انتخابات»، «فرصت سازی از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در پیش برندگی انتخابات سالم» ایده دریافت می کند.

 

مهلت ارسال آثار و ایده ها تا ۲۰ دی ماه اعلام شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید