فاکتور های قیمت گذاری بست اسپیس

    کد خبر :934643

اسپیس فریم، سازه های دو بعدی هستن که توسط اتصالات صلب و/یا لولایی به هم متصل میشن. از مزایای ساختار اسپیس فریم میتوان به قابل حمل و سبک بودنشون اشاره کرد. به همین دلیل مونتاژشون مدولار، ایمن و کارآمد هستن و توانایی تحمل بارهای سنگین با حداقل انحراف رو دارن. از اسپیس فریم ها به طور عمده برای پوشوندن مناطق بزرگ با تعداد کمی تکیه گاه داخلی استفاده میشن. اطلاعات کامل بست اسپیس فریم در لینک قبل موجود میباشد. شاید براتون سوال باشه که از کجا اسپیس فریم با هزینه مناسب تهیه کنیم؟

فاکتورهای زیادی روی قیمت نهایی اسپیس فریم ها تأثیر میذاره:

مقدار آهن در اسپیس: هرچه مقدار این فلز بیشتر باشه، کیفیت و قیمت سازه بیشتر خواهد بود.

نوع آبکاری در اسپیس: هر چه آبکاری قوی در سازه انجام بشه، دوام و زیبایی و قیمت سازه هم افزایش پیدا خواهد کرد.

نوع جوش دادن اتصالات اسپیس: نوع جوش دادن میتونه تأثیر زیادی روی مقاوت سازه داشته باشه. هر چه مقاوم و استحکام سازه بیشتر باشه، قیمت هم بیشتر هستش.

متراژ درخواستی اسپیس: در شرکت های مختلف قیمت متراژ اسپیس فریم ها با هم متفاوته.

اکثر شرکت ها مثل اسپیس فریم، اسپیس سازان، سازه پایا متناسب با نوع خدمات ارائه شده و کیفیت اسپیس فریم ها، یه لیست ثابتی از قیمت این سازه ها تهیه کردن. در صورتی که شرکت اسپیس سازان کوثر به شما این امکان رو میده که با هر بودجه ای بتونید از اسپیس فریم با کیفیت بهره مند بشید. این شرکت در راستای حمایت از محصولات ایرانی سالهاست که تلاش میکنه سازه های اسپیس رو به طور مستقیم و بدون واسطه به دست مشتریان برسونه. شرکت اسپیس سازان کوثر برای مشتریانی که جایی برای ذخیره اسپیس ها رو ندارن، غرفه های اجاره ای رو پیشنهاد میده. ما توصیه میکنیم که با مراجعه به وب سایت اسپیس سازان کوثر انواع غرفه های اسپیس فریم مشاهده کنید و در صورت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

انواع بست اسپیس دیواری

قطعات و اتصالات نقش بسیار مهمی در یکپارچگی ساختاری اسپیس فریم ها دارند. قطعات اسپیس به صورت شکل های دایره ای یا مستطیلی هستن که به کمک بست ها به بهم متصل میشن. زمانی که شما اسپیس فریم رو خریداری میکنید، قطعات و بست به همراه پیچ و مهره در اختیارتون قرار میگیره. قطعات اغلب از فولاد یا آلومینیوم ساخته میشن که به ساختار سبک وزن بودن سازه کمک میکنه. بست ها هم بسته به ضخامت و استحکام انواع مختلفی دارند که مهم ترین اون ها میتوان بست پروانه ای نام برد. هرچه ضخامت و استحکام بست بیشتر باشه، به مراتب کاربرد بیشتری هم خواهد داشت. بست ها مدام در مجاورت هوا و رطوبت  قرار میگیرن و ممکنه به مرور زمان دچار زنگ زدگی  و خوردگی بشن. از این رو قبل از استفاده، بست ها رو توسط ورقی به ضخامت 2 میلی متر آبکاری میکنن.

قطعات دایره ای یا مستطیلی شکل سازه به کمک بست از طریق پیچ‌ها و مهره‌ها بهم محکم میشن. قطعات سازه باید به گونه ای در کنار هم قرار بگیرن که بارهای خمشی به صورت بارهای کششی و فشاری در طول هر پایه منتقل بشن. به عبارت دیگه متصل کردن قطعات به هم دیگه به استحکام، سختی و ایمنی طرح نهایی کمک میکنن. بنابراین لازمه در فرآیند بستن سازه های اسپیس از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا جلوی ضررهای احتمالی گرفته بشه.

موارد کاربرد غرفه اسپیس

اکثر غرفه داران برای فعالیت های نمایشگاهی، دنبال سازه ای هستن که در حین طراحی آسون و زیبا، سریع نصب بشه و از لحاظ هزینه هم مقرون به صرفه دربیاد. بهترین گزینه سازه های اسپیس فریم هستش که اشکال و انواع مختلفی دارن. این سازه ها در فرم های هندسی منظم در کنار هم قرار میگیرن و با تقسیم نیرو بر وزن سازه از زیبایی خاصی میتونن برخوردار بشن.

برای ایجاد غرفه های اسپیس فریم یه سری مراحل باید طی بشه.  در ابتدا سازه های اسپیس فریم طی فرآیند گالوانیزه داغ، یک پوشش محافظ روی اون ها ایجاد میشه؛ در نتیجه از زنگ زدگی و خوردگی محافظت میشن. پس سازه های اسپیس فریم نیازی به رنگ‌آمیزی هم ندارن. در مرحله دوم قطعات اسپیس فریم پس از اندازگیری و برش، آماده نصب به محل کار تحویل داده میشن. تکنسین های آموزش دیده سیستم رو در محل مونتاژ میکنن و نیازی به برش یا جوشکاری در محل نیست. در نهایت ساختار اسپیس فریم در جای خود قرار میگیره. کل این فرآیند در کمترین زمان ممکن انجام میگیره. بنابراین این سازه های سبک برای اجرای غرفه های نمایشگاهی موقت در فضاهای باز و بسته فوق العاده مناسب هستن. با این حال، اکثر مردم از مزایای ساختاری اسپیس های فریم بی اطلاع هستن و تصور میکنن که فقط برای مقاصد تجاری کاربرد دارند. در حالی که از این سازه ها میتوان برای مقاصد مسکونی مثل کارگاه ها، گاراژها و انبارها؛ سالن های کنفرانس؛ ورزشگاه ها؛ سالن های نمایش؛ نگه داری وسایل در فضای باز استفاده کرد.

سازه های اسپیس فریم با ایجاد فضاهای بسیار سرپوشیده در مدت زمان بسیار کوتاه تونستن بسیاری از نیازهای مشتریان رو به سرعت و به راحتی پاسخ بدن.

منبع :  spacesazankosar.com

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید