غرضی: امیدواریم شعارهای انتخاباتی رئیسی در عمل هم دل فقرا را به دست بیاورد

    کد خبر :820269
غرضی امیدواریم شعارهای انتخاباتی رئیسی در عمل هم دل فقرا را به دست بیاورد

محمد غرضی، در خصوص پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات،‌ اظهار کرد: الحمدلله انتخابات بدون حادثه جدی انجام شد و ملت ایران در این انتخابات نشان داد که توانایی تشخیص را دارد. دشمنان خارجی مایل نبودند چنین انتخاباتی برگزار شود اما برگزار شد. با وجود اینکه بیش از ۴۰ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند اما انتخابات انجام شد.

وی افزود: امیدواریم شعارهای انتخاباتی آقای رئیسی در عمل هم دل فقرا و مستضعفین را به دست بیاورد. آقای رئیسی در مناظرات گفتند که من برای کسری بودجه از جیب مردم هزینه نمی‌کنم و این موضوع بسیار با اهمیت است.

وی بیان کرد: در مورد تعامل با دنیا نیز قاعدتاً دولت‌های متخاصم از تعامل استقبال نمی‌کنند. همانگونه که آقای رئیسی پیش‌تر اعلام کردند که تجارت را از قید زد و بندهای رانتی نجات خواهند داد، ان‌شاالله که تجارت به جای رانتخواری به مسیر درست خود تبدیل شود. امروز واردات به دست اشخاص رانتخوار صورت می‌گیرد و با دلار ۴۲۰۰ تومانی انجام می‌شود؛ ان‌شاالله که در دولت بعدی این مشکل حل شود.

غرضی گفت: تجربه صد ساله گذشته نشان‌دهنده این است که دولت‌ها با کابینه‌شان تعریف نمی‌شوند و دائماً کابینه دولت‌ها تغییر می‌کنند اما رئیس دولت می‌تواند اشخاصی را انتخاب کند که با شعارهای ایشان موافق باشند نه اینکه در شعارها و وعده‌های رئیس‌جمهور دخالت کنند.

به گزارش ایلنا، وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی همیشه پایدار خواهد بود و مردم جمهوریت و اسلامیت را قبول دارند. شرکت نکردن برخی از شهروندان نیز به دلیل این است که نسبت به مدیریت‌ها گلایه داشتند. فعل و عمل مدیریت‌ها در گذشته منافات داشته بر همین اساس مردم دلخور بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید