غافلگیری تکان دهنده در راه اسرائیل

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ۹:۱۶
    کد خبر :896317
غافلگیری تکان دهنده در راه اسرائیل

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کمتر از پنج روز دو حمله بی‌سابقه به اهداف اسرائیلی انجام داد که اولین حمله سایبری و بزرگترین در نوع خود اکثر رایانه‌های مؤسسات و وزارتخانه‌های اسرائیلی بود. حمله دوم، حمله موشکی متعارف به مقر موساد در اربیل، پایتخت اقلیم کردستان بود.

عبدالباری عطوان در این تحلیل افزود: پیام حملات ایران روشن است و نیازی به تحلیل و تفسیر ندارد. «ما از مرحله سکوت و خویشتن داری به مرحله واکنش عمومی فوری به هر حمله اسرائیل از هر نقطه جهان رسیده ایم» و انتقام بعدی ویرانگرتر خواهد بود.

به گفته منابع المیادین، 12 موشک به مرکز آموزشی موساد اسرائیل در اربیل شلیک شد که در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه پهپادی در کرمانشاه، منجر به انهدام کامل آن شد و سردار اسماعیل کعانی فرمانده سپاه قدس ایران تاکید کرد. این پاسخ سریع برق آسا بود. انتقام شهادت دو افسر ایرانی در حمله اسرائیل به جنوب دمشق گرفته نشد و قطعا پاسخ شهادت آنها در راه است.

روشن است که رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آستین‌ها را بالا زده و جنگ علیه رژیم اشغالگر اسرائیل را از یک جنگ پنهانی به جنگی آشکار و شاید هشدارهای جدی و بی‌سابقه سرلشکر پاسدار محمد تهرانی مقدم تبدیل کرده است. فرماندهان در فارس تأیید این سؤال; وی گفت: اگر خاک خود را به مرکز توطئه های موساد علیه ایران تبدیل کنند، موشک های دقیق ایران نیز به سمت آنها هدف قرار خواهد گرفت.

و اظهارات ژنرال جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا که فاش کرد ایران دارای 3000 موشک بالستیک دوربرد است که برخی از آنها به اسرائیل می رسد، می تواند تاییدی بر سیاست جدید ایران و هشداری قوی برای رژیم یهود باشد.

ما نمی دانیم که مصطفی القاظمی نخست وزیر عراق و دیگر مقامات دولتی پس از رد رسمی این اتهامات توسط ایالات متحده چه احساسی داشتند. آنها گفتند یک خانه مسکونی هدف قرار گرفته است، اما ایالات متحده تقریباً هدف را در پایگاه موساد تأیید کرده است و عکس های میدانی وجود چهار برج دیدبانی روی پشت بام را تأیید می کند.

دورانی که اسرائیل به عمق ایران نفوذ کرد، دانشمندانش را کشت و در تاسیسات هسته‌ای‌اش عملیات خرابکارانه انجام داد، به پایان رسیده است و پاسخ با موشک، پهپاد و ارتش سایبری و شاید کشف و تصرف موساد – یک برنامه‌ریزی باند مرتبط آماده است. حمله به تأسیسات فورد در نزدیکی کوم و دستگیری اعضای آن تأییدی دیگر بر آنچه قبلاً گفته شد است.

پس از حمله اربیل، می توان غافلگیری های تکان دهنده زیادی را برای رژیم اشغالگر و متحدانش در عراق و منطقه خلیج فارس پیش بینی کرد و شاید بزرگترین غافلگیری، انتقام آینده کشته شدن دو افسر ایرانی در حمله اسرائیل به جنوب دمشق باشد. ما فکر می کنیم زمان زیادی طول می کشد.

شفقنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید