عکس نوزادان زیبای تهرانی که 50 میلیون تومان فرخته شدند

  • حوادث
  • چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۱۵
    کد خبر :725291

سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران گفت: عوامل تیم رصد پلیس فتا تهران از چندی با انتشار آگهی‌های مربوط به فروش نوزاد در فضای اینستاگرام روبرو شد که در این راستا 10 تا 15 صفحه تحت عنوان فروش نوزاد یا سرپرست نوزاد شناسایی شدند و برای فروش این نوزادان در فضای مجازی آگهی درج کرده بودند که تماس های مردمی زیادی در این خصوص با پلیس گرفته شد و پلیس به صورت ویژه این پرونده را تحت بررسی قرار داد.

IMG_6819

وی افزود: ماموران پلیس فتا در بررسی صفحات و اطمینان از اقدام مجرمانه متهمان برای دستگیری متهمان هماهنگی های لازم برای دستگیری اعضای باند خرید و فروش نوزاد در فضای مجازی را با مقام قضایی هماهنگ کردند و در عملیاتی ضربتی 3 متهم این پرونده دستگیر شدند.

رییس پلیس تهران ادامه داد: این افراد ساعاتی پیش دستگیر شدند و تاکنون دو نوزاد که یکی ۲۰ روزه و دیگری دو ماهه بودند، از این افراد به دست آمد که یکی از نوزادان مربوط به تهران و دیگری مربوط به یکی دیگر از شهرهای کشور بوده است.

به گزارش رکنا، سردار رحیمی گفت: ممکن است صفحات دیگری برای کلاهبرداری ایجاد شده باشند، اما متاسفانه این در بین آنها، صفحات حقیقی مربوط به خرید و فروش نوزاد نیز وجود داشته که از سوی پلیس شناسایی و با گرداننده آن برخورد شد.

نوزدان فروخته شده در فضای مجازی

فروش نوزاد با 50 میلیون تومان

رئیس پلیس پایتخت در مورد قیمت تعیین شده برای این نوزادان نیز گفت: هر نوزاد بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسید.

وی عنوان کرد: والدین دو نوزاد نیز تقریبا شناسایی شده‌اند و تحقیقات در خصوص فروش نوزادان دیگر ادامه دارد و این 2 نوزاد پس از انجام هماهنگی های لازم در اختیار بهزیستی قرار می گیرند.

شناسنامه دار کردن نوزادان فروخته شده

سردار رحیمی در خصوص تهیه کردن شناسنامه برای این نوزادان گفت: این اقدام از ابتدا اشتباه بوده و فروشندگان وعده وعیدهایی در خصوص تهیه شناسنامه نوزدان به خانواده ها مطرح کرده اند که امکان دریافت برای این نوزدان وجود نداشته و فروشندگان نوزدان به دروغ این ادعا را عنوان کرده اند.

رحیمی درباره اینکه آیا ممکن است تعداد نوزادان بیش از این باشد، گفت: یکی از نوزادان عیناً همان فردی است که تصویرش در اینستاگرام وجود دارد و این احتمال وجود دارد که تعداد آنها از دو نفر بیشتر باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید