فتاح:

عذرخواهی می‌کنم/ اطلاعات بنده ناقص بود

    کد خبر :740094

 پرویز فتاح در حاشیه بازدید از ساختمان پلاسکو درباره حواشی ایجاد شده پس از سخنانش در تلویزیون در خصوص بازپس‌گیری املاک بنیاد مستضعفان که واکنش اشخاص و سازمان‌ها را در پی داشت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: بنده داشتم گزارش سالانه بنیاد را می‌دادم، چون من یکسال و یک ماه بود به بنیاد آمده بودم و به مردم قول داده بودم گزارش کار بدهم و به بخش املاک که رسیدیم، چون سوال در مورد قول بنده در خصوص پیگیری باز پس‌گیری املاک بود، من وارد این مباحث شدم.

وی با بیان اینکه هدفم این بود که بگویم در زمینه پیگیری املاک جدی هستیم تاکید کرد: هدف همین بود. افراد، اشخاص و سازمان‌هایی که نام بردم استفاده شخصی از املاک نداشته‌اند و این خطای بنده بود که در آنجا خیلی کوتاه و تیتروار گفتم چراکه فرصت باز کردن مسئله نبود. بعضاً شاید اطلاعات بنده ناقص عنوان شد یا خطای کلام بنده بوده یا جاهایی نتوانستم جانب انصاف را رعایت کنم یا غیر دقیق بیان کردم.

رئیس بنیاد مستضعفان قاطعانه اعلام کرد که هیچکدام از این سازمان‌ها و اشخاص انصافاً «بینی و بین الله» استفاده شخصی از اموال نداشته‌اند و همکاری لازم را با بنیاد در این رابطه داشته‌اند اما کار به نتیجه نهایی نرسیده است.

وی در ادامه از همه اشخاص و سازمان‌هایی که نام آنها را برده بود عذرخواهی کرد و گفت: از همه این عزیزان که در حقشان اجحاف شد در محضر خداوند و مردم و از ساحت همه این بزرگواران مخصوصاً برادرم حداد عادل و سرکار خانم‌ها ابتکار و مولاوردی و بقیه عزیزان و سازمان‌ها عذرخواهی و طلب حلالیت می‌کنم.

به گزارش مهر،همچنین به واکنش این افراد به سخنانش نیز اشاره و اظهار کرد: جواب این عزیزان و سازمان‌ها متین و باوقار بوده لذا بنده با دیده منت همه آنها را می‌پذیرم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید