عدد بازی با پیروزی بزرگ استقلال؛ فرهادِ استراماچونی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۴۰
    کد خبر :680102

استقلال در چارچوب مرحله سوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر رفت و توانست با نتیجه پنج بر صفر به برتری برسد و راهی دور گروهی شود. شیوه بازی استقلالِ تحت هدایت مجیدی و نتایجی که این تیم کسب می‌کند اصلا این باور را به وجود نمی‌آورد که استراماچونی از جمع آبی‌ها جدا شده است.

این دهمین تقابل استقلال و الریان بود که منجر به هفتمین پیروزی آبی‌پوشان تهرانی شد. ۲ تساوی و یک برد نیز برای نماینده قطر به ثبت رسیده است. همچنین استقلال موفق شد بعد از حدود هشت سال در قطر از سد الریان بگذرد. آنها در سال ۲۰۱۲ با تک گل گوران یرکوویچ به این موفقیت رسیده بودند.

استقلال در پنجمین بازی خود در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به پنجمین پیروزی رسید تا رکورد ۱۰۰ درصد برد برای آبی‌پوشان در مسابقات پلی‌آف به ثبت برسد. پیش از این ذوب‌آهن، الاتفاق عربستان، السد قطر و الکویت کویت به استقلال باخته بودند.

فرهاد مجیدی در هفتمین تجربه مربیگری خود در استقلال به پنجمین پیروزی دست پیدا کرد. او هنوز باختی در کارنامه خود نداشته است. تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی ۱۷ گل به ثمر رسانده و تنها پنج گل دریافت کرده است. مجیدی در چهار تجربه آسیایی خود به سه برد و یک تساوی رسیده است.

این بهترین برد استقلال مقابل الریان و همچنین برد آبی‌پوشان با سرمربیگری فرهاد مجیدی بود که به دست آمد.

سید حسین حسینی برای دومین بازی پیاپی موفق به ثبت کلین‌شیت شد. مجیدی نیز سومین بار در هفت تجربه سرمربیگری در استقلال توانست تیمش را بدون گل خورده از زمین بیرون بیاورد.

ارسلان مطهری در دومین بازی خود برای استقلال موفق شد ۲ گل به ثمر برساند تا خیلی زود پایش به گلزنی باز شود. دیاباته نیز با یک گلی که زد تعداد گل‌های خود با پیراهن استقلال را به عدد ۱۱ رساند تا فاصله‌اش با تیام به ۲ گل برسد. قائدی نیز ۱۰ گله شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید