عبدولی: رقبایم می‌دانند کشتی‌گیر جنگجویی هستم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۰۷
    کد خبر :606123

ملی‌پوش وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی قزاقستان گفت: رقبایم وقتی اسم سعید عبدولی را می‌شنوند، می‌دانند کشتی‌گیر جنگجویی هستم و تا آخرین لحظه می‌جنگم که برگ برنده من است.

سعید عبدولی در حاشیه تمرینات تیم ملی درباره شرایطش برای حضور در مسابقات جهانی گفت: جنگیدن در دستور کار ما است و هدف موفقیت مقابل حریفان روی تشک مسابقات جهانی است و به حاشیه‌ها هم کاری نداریم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: 8 ماه اردوی پرفشار را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر شرایط خوبی داریم و همه ملی‌پوشان نیز شرایط خوبی دارند. تیم ملی امسال بسیار امیدوار کننده است و امیدوارم که یک نتیجه عالی و به نوعی رکورد بزند.

عبدولی در پاسخ به این سؤال که نسبت به رقابت‌های جهانی سال گذشته در مجارستان چقدر امیدوار است که مدال خوش‌رنگ تری کسب کند گفت: هر چه آمادگی جسمانی بیشتر باشد، انگیزه‌ها هم بیشتر می شود؛ چیزی از سایر رقبا کم نداریم. سال گذشته تنها با حضور در 2 اردو به مسابقات جهانی رفتم و در مجارستان همه چیز خوب پیش رفت و در مرحله یک چهارم نهایی همه مردم دیدند در حالی که مقابل حریف ترک 4 بر صفر پیش بودم با ناداوری مغلوب شدم.

دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک 2016 ریو افزود: براساس قانون جدید داوری، کشتی‌گیری که 4 امتیاز در سرپا از حریف گرفته، داوران دیگر حق ندارند او را خاک بنشانند که متاسفانه این بلا سرمن آمد. متاسفانه ترکیه همیشه در داوری اعمال نفوذ می‌کنند و نمایندگان آنها هم معمولاً با بدن‌های چرب روی تشک می‌آیند. با این حال فقط برای جنگیدن و پیروزی به مصاف رقبا خواهیم رفت و امیدوارم که بتوانم دومین مدال طلای جهانی خود را بگیرم.

ملی‌پوش وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی در خصوص اینکه توقع از او به عنوان یکی از فرنگی‌کاران با تجربه و عنوان دار زیاد است، گفت: رقبایم وقتی اسم سعید عبدولی را می‌شنوند، می‌دانند کشتی‌گیر جنگجویی هستم و تا آخرین لحظه می‌جنگم که برگ برنده من است. با تمریناتی که در ماه‌های گذشته انجام دادیم هر ناممکنی برای همه ملی‌پوشان ممکن است.

وی در خصوص اینکه آیا برنامه‌ای برای حضور در المپیک 2020 توکیو نیز دارد، گفت: حضور در المپیک بستگی به مسابقات جهانی قزاقستان دارد. اگر بتوانم در این مسابقات به مدال طلا برسم به طور حتم انگیزه و روحیه‌ام برای حضور در المپیک دوچندان خواهد شد تا بتوانم تمرینات سنگین و پرفشار را برای المپیک توکیو پشت سر بگذرانم.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان افزود: برای حضور در المپیک باید به 77 کیلوگرم تغییر وزن دهم و در وهله اول باید با رقبای داخلی مبارزه کنم و چنانچه صاحب دوبنده تیم ملی شدم در توکیو حضور خواهم یافت و اگر هم نشدم برای همه نمایندگان ایران در بازی‌های المپیک آرزوی موفقت می‌کنم.

عبدولی در پاسخ به این سؤال که آیا حقوقی هم بابت حضور در اردوهای تیم ملی دریافت می‌کنند یا خیر؟ عنوان کرد: حقوقی که نداریم، اما از مسؤولان ورزش، وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک انتظار داریم وقتی به اردوهای تیم ملی می‌آیند با جیب پر بیایند که سرمربیان و رئیس فدراسیون پیش از مسابقات بین نمایندگان کشتی ایران توزیع کنند.

ملی‌پوش وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ادامه داد: البته حضور مسؤولان ورزش فقط نباید به چند روز مانده به مسابقات محدود شود، بلکه در طول سال می‌توانند به اردوها بیایند تا دلگرمی برای کشتی‌گیران باشند.

وی ادامه داد: من چند سالی است که شرایط خوبی دارم و البته در تهران مستاجر هستم و با حقوقی که دریافت نمی‌کنم باید ماهیانه یک میلیون تومان اجاره خانه بدهم و صاحب‌خانه هم لطف کرد و 600 هزار تومان از اجاره خانه را کم کرد، اما ورزشکاری که عنوان دار جهان و المپیک است باید شرایطش بهتر باشد.

عبدولی تصریح کرد: من پارتی و یا کسی را ندارم که سفارشم را بکند که مجموعه ورزشی را به من بدهند. مانند برخی که عنوان چندانی را در ورزش ندارند، اما مجموعه ورزشی را به مدت 20 سال به او واگذار کرده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید