عاملان گروگانگیری در سیریک دستگیرشدند

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۴۷
    کد خبر :751695

سردار “غلامرضا جعفری” اظهار داشت : در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان سیریک که یک نفر در مسیر برگشت به منزل توسط ۴ سرنشین یک دستگاه پژو ربوده شده بود، با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده و انجام اقدامات اطلاعاتی ۴ متهم که با فرد ربوده شده در ارتباط بوده و مدعی حساب و کتاب مالی با وی بودند شناسایی و طی دو عملیات جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با توجه به تماس فردی ناشناس با خانواده فرد ربوده شده و درخواست پول در ازای آزادی فرزندشان، سریعا فرد تماس گیرنده نیز شناسایی و با اخذ نیابت قضائی نامبرده در شهرستان قشم دستگیر شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی های تخصصی به تهدید خانواده ربوده شده به دلیل اختلاف حساب مالی با همدستی۴ همدست دیگرش اقرار کرد.

به گزارش ایلنا، سردار جعفری اظهار داشت: کارآگاهان ضمن دستگیری ۵ تن از عاملان و رابطان آدم ربایی ، محل نگهداری گروگان در استان سیستان و بلوچستان را شناسایی و با هماهنگی قضائی گروگان را به صورت صحیح و سالم از چنگ آدم ربایان آزاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه متهمان در بازجویی های فنی به عمل آمده به مشارکت در آدم ربایی و انتقال گروگان به استان سیستان و بلوچستان با انگیزه اختلاف حساب مالی اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید