عاملان قتل جوان ۳۸ ساله، در کمتر از ۴ ساعت در اراک دستگیر شدند

  • اجتماعی
  • یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۳۲
    کد خبر :808451
عاملان قتل جوان ۳۸ ساله

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: عاملان قتل جوانی ۳۸ ساله کمتر از ۴ ساعت بعد از وقوع قتل و در حین خروج از استان مرکزی دستگیر شدند.

امیر مختاری گفت: در ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه روز شانزدهم اردیبهشت ماه، در پی قتل مردی ۳۸ ساله، با ضربات چاقو در یکی از محله‌های شهرستان اراک، تیمی زبده متشکل از مأموران انتظامی شهرستان اراک با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی، بررسی‌های تخصصی را آغاز کردند.

وی افزود: با شروع تحقیقات پلیس ۲ جوان ۱۸ و ۱۹ ساله شناسایی شدند و مشخص شد که این افراد بلافاصله بعد از انجام قتل به قصد خروج از اراک از محل وقوع حادثه متواری شده‌اند.

وی تصریح کرد: در برنامه ریزی عملیاتی پلیس و در کمتر از ۴ ساعت از زمان وقوع قتل، عاملان قتل که به عنوان مسافر در یک دستگاه اتوبوس در حال خروج از اراک بودند، شناسایی و در مسیر اراک به قم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی شهرستان اراک اظهار کرد: در تکمیل تحقیقات از افراد دستگیر شده، مشخص شد که یکی از دستگیرشدگان به علت اختلافات قبلی با مقتول وارد مشاجره لفظی شده و با مشارکت دوست دیگرش، او را به قتل رسانده است و سپس از صحنه قتل متواری شده‌اند.

مختاری خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید