طلای 18 عیار نرخ ارز، دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۸ خرداد ۹۹

    کد خبر :720867

براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۷ میلیون ۳۳۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۷ میلیون ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز هر قطعه نیم سکه بهار آزادی سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه هم بدون تغییر نسبت به روز گذشته دو میلیون تومان قیمت خورد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۷۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۶۸۵ دلار قیمت خورد.

جدیترین قیمت روز سکه و قیمت طلا در بازار
نوع قیمت روز معاملاتی گذشته قیمت معاملاتی امروز
مثقال طلا
۳۰,۶۵۰,۰۰۰
۳۰,۸۳۰,۰۰۰
طلای ۱۸ عیار
۷,۰۷۵,۵۵۰
۷,۱۱۷,۱۰۰
سکه جدید
۷۳,۱۵۰,۰۰۰
۷۳,۳۰۰,۰۰۰
سکه قدیم
۷۰,۵۰۰,۰۰۰
۷۱,۰۰۰,۰۰۰
نیم سکه
۳۷,۰۰۰,۰۰۰
۳۷,۰۰۰,۰۰۰
ربع سکه
۲۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سکه گرمی
۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۰,۶۰۰,۰۰۰
انس طلا
۱۶۸۵ دلار
۱۶۸۵دلار

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

صرافی‌های بانک‌ها یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۵۰ تومان کاهش نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۶ هزار و ۹۳۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو، اما در صرافی‌ها تغییری نداشت و ۱۸ هزار ۶۰۰ تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۸ هزار ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

نوع ارز نرخ خرید نرخ فروش
یورو
۱۸۵۰۰۰
۱۸۶۰۰۰
دلار
۱۶۹۰۰۰
۱۶۹۳۰۰

قیمت خرید دلار نیمایی وارد کانال ۱۵ هزار تومانی شد

جدیدترین نرخ ارز در سامانه نیما مربوط به هفدهم خرداد ماه است که بر این اساس نرخ فروش دلار، با افت ۷۳ تومانی به ۱۶ هزار و ۱۷۳ تومان رسید، همچنین نرخ خرید دلار ۱۵ هزار و ۵۴۷ تومان اعلام شد که نسبت به آخرین رقم اعلام شده، ۴۵۹ تومان کاهش داشت.

گفتنی است، در اردیبهشت ۹۷ بانک مرکزی از سامانه‌ای به نام سامانه ارز نیمایی رونمایی کرد که این سامانه با هدف بهبود بخشیدن به بازار ارز و واردات کالا از طرف بانک مرکزی شکل گرفت.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید