طرح قطع آب مشترکان پرمصرف لغو شد!

    کد خبر :832333
طرح قطع آب مشترکان پرمصرف لغو شد!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: قطع آب پرمصرف‌ها به دلیل رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکان لغو شده و دیگر اجرایی نمی‌شود.

محمدرضا بختیاری با اشاره به قطع آب پرمصرف‌ها افزود: در واقع ما از ابتدای تیرماه اخطارهایی به مشترکان پرمصرف داده‌ایم، مبنی بر اینکه چنانچه مصرفشان را کاهش ندهند، قطع آب برایشان اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: روز گذشته همکاران شرکت آب و فاضلاب از ساعت ۷ تا ۱۴ مشترکان پرمصرف‌ را شناسایی و شیوه مصرف آنان را بررسی کردند که طبق برآوردهای اولیه این مشترکان، مصرف آب خود را کاهش دادند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران بیان کرد: مصرف آب شرب تهران از سه میلیون و ۷۶۹ هزار مترمکعب در هشتم مرداد سال ۹۹ به سه میلیون و ۵۷۲ هزار متر مکعب در هشتم مرداد ۱۴۰۰ کاهش یافته است که این یعنی میزان مصرف مشترکان بدمصرف و پرمصرف استان تهران ۱۲ درصد کاهش یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بختیاری با اشاره به اینکه صدور اخطار قطع تصمیم ستاد تنش آبی در استان تهران بوده است، افزود: براساس تصمیم این ستاد قرار بود رصد نهایی برای اجرایی شدن قطع آب مشترکان پرمصرف و بدمصرف در ابتدای مرداد انجام شود که البته با انجام دادن این رصد متوجه کاهش ۲۰۰ هزار مترمکعبی آب در روز در تهران شدیم و این یعنی فعلا قطع کردن آب مشترکان پرمصرف منتفی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید