طرح ادعاهایی علیه ایران در اولین تماس اولاف شولتز با تل‌آویو

    کد خبر :870377
طرح ادعاهایی علیه ایران در اولین تماس اولاف شولتز با تل‌آویو

رسانه‌های صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) از اولین تماس «اولاف شولتز» صدراعظم جدید آلمان با «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم جعلی اسرائیل خبر دادند.

شبکه «کان نیوز» گزارش داد که بنت در گفت‌وگوی تلفنی با شولتز، درباره «لزوم جلوگیری از ساخت تسلیحات اتمی توسط ایران» صحبت کرده است.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی نیز با صدور بیانیه‌ای خبر داد: «بنت امروز با شولتز گفت‌وگو کرد و تصدی سمت صدارت اعظم آلمان را به وی تبریک گفت و برای او در انجام این سمت آرزوی موفقیت کرد».

بر این اساس، سران برلین و تل‌آویو بر اهمیت روابط مستحکم بین دو طرف تاکید کرده و خواستار ادامه همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌ۀای مختلف اقتصادی، سیاسی و امنیتی شدند.

در این بیانیه آمده است: «بنت از شولتز به خاطر تعهدش به اسرائیل و امنیت آن تشکر کرد. دو طرف همچنین در مورد اهمیت تلاش برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی صحبت کردند».

کابینه جدید رژیم صهیونیستی در شش ماهی که از روی کار آمدنش در تل‌آویو می‌گذرد، با توسل به دروغ‌پراکنی و پروپاگاندای بی‌پایه و اساس علیه جمهوری اسلامی ایران و برنام هسته‌ای آن، سعی در جلوگیری از احیای توافق هسته‌ای و از مسیر خارج کردن مذاکرات وین، مخصوصا دور جدید آن برای رفع تحریم‌های ایران، داشته است.

بامداد امروز همچنین سه مقام صهیونیست خبر دادند «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید به زودی به فلسطین اشغالی سفر می‌کند تا درباره ایران جلساتی داشته باشد.

به گزارش فارس، پیش از آن نیز «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم کودک‌کش اسرائیل در دیدار با مقام‌های آمریکایی بار دیگر به عجز و لابه درباره خطری که ایران می‌تواند برای موجودیت این رژیم جعلی داشته باشد، پرداخته و با ادعای اینکه ایران در حال آماده‌شدن برای اقدام علیه تل‌آویو است، مدعی شد که این رژیم نیز برای هر سناریویی آماده می‌شود و هر کاری را که لازم است برای حفاظت از خود انجام خواهد داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید