طراحی سایت در مشهد با کمک سئو سایت

    کد خبر :834161

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو به زبان ساده عبارت است از اینکه سایت های اینترنتی که از طریق موتورهای جستجو سرچ می شوند راحت تر پیدا شوند و بنابراین در رتبه های بالاتری نمایش داده شوند و در نتیجه احتمال ورود کاربر به این سایت ها افزایش پیدا کند و در نتیجه فرصت برقراری ارتباط با مخاطب و احتمالا فروش محصولات و خدمات به آنها افزایش پیدا کند. به این منظور هر چقدر در سایتی نسبت به سایت های دیگر که موضوع های یکسان دارند، فرآیند سئو به صورت بنیادی تر و حرفه ای تر اجرا شده باشد به عنوان طراحی سایت آن بهتر انجام شده باشد و قوانینی که موتورهای جستجو از سایت ها می خواهند رعایت نمایند بیشتر رعایت شده باشد، کاربران با احتمال بیشتری به آن سایت در مقایسه با سایت های با موضوع مشابه هدایت می شوند.

این قوانین سئو به قدری با دقت بالایی از سوی موتورهای جستجو رعایت می شود که کاربر پس از انجام جستجوی خود اگر که سایتی در رتبه اول قرار گرفت تا حد زیادی می تواند به محتوای آن اعتماد می کند. این به خاطر اطلاع از الگوریتم سختگیرانه موتورهایی مانند گوگل است که اگر سایتی در رتبه اول قرار گرفته است به معنای آن است که برای مدت زیادی این سایت به کاربران مخاطب خود معرفی شده است و آنها با مراجعه به این سایت راضی بوده اند و به خوبی توانسته اند با آن ارتباط برقرار کنند و تعامل خوبی با آن سایت داشته اند.

چنین اطمینانی لزوما برای سایر کانال های اطلاع رسانی و یا مارکتینگ وجود ندارد. به عنوان مثال تلویزیون و شبکه های اجتماعی صرفا ممکن است بر اساس معیارهای دیگری یک محصول و یا مرجعی را در ارتباط با موضوعی خاص بیشتر و پر رنگ تر معرفی نمایند. بنابراین اطمینان ایجاد شده در بین کاربران از ویژگی های کسب رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو می باشد. از سوی دیگر موتورهای جستجو نیز تلاش کرده اند الگوریتم های سئوی خود را بیشتر بر پایه انتظارات کاربران تعریف نمایند.

طراحی سایت

گام های اجرایی سئوی یک سایت

به طور کلی فرآیند اجرایی سئو را می توان در گام هایی مانند مسایل فنی، کلمات کلیدی، تولید محتوای مناسب، بهینه سازی ظاهری سایت، لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی دانست. هر یک از این گام ها به اقیانوسی شباهت دارند که مسلط شدن به هر یک از این حوزه ها به سال ها وقت برای مطالعه و ممارست برای حرفه ای شدن در آنها نیاز دارد و غافل شدن از هر یک از آنها می تواند به اندازه خود لطمات جدی به وضعیت سئوی سایت وارد نماید و چه بسا زحماتی که متخصصین در گام های دیگر متحمل شده اند را به هدر دهد.

اگر قصد طراحی سایت در مشهدرا دارید می توانید به سایت تاس به آدرس tasagency.net مراجعه کنید

نقش طراحی مناسب سایت در سئو

یکی از اشتباهاتی که مالکان سایت ها به منظور ارتقای رتبه ساخت خود در گوگل انجام می دهند، تمرکز بیش از حد آنها بر روی تولید محتوا است. تولید محتوای مناسب اگر چه تاثیر بسیار زیادی بر روی رتبه سایت ها دارد و باید به صورت مداوم این محتواها به روز رسانی شوند، اما باید در نظر داشت که طراحی مناسب سایت نیز می تواند در بهبود بخشیدن رتبه سایت در گوگل تاثیر زیادی داشته باشد. برای اینکه جهش واقعی در رتبه سایت از طریق طراحی مناسب سایت ملموس باشد باید این طراحی به صورت کاملا اصولی و بارعایت صحیح نکات فنی باشد که در زیر به مهمترین موارد در این زمینه اشاره می نماییم:

توجه ویژه به زبان های برنامه نویسی HTML و CSS

طراحی سایت

صرفا استفاده از جلوه های متحرک و عکس ها و فیلم های جذاب نمی تواند در جذب کردن مخاطب که تازه وارد سایت شده است کافی باشد و استفاده از ترکیب کدهای HTML و CSSبرای تصاویر گرافیکی جذاب راه صحیح تری است و قطعا تاثیر بیشتری بر مخاطب خواهد داشت.

بهینه سازی عکس ها و فیلم ها

از آنجایی که گوگل محتوای عکس و یا فیلم را نمی تواند تشخیص دهد در طراحی سایت از طریق برچسب ها باید این المان ها به گوگل به درستی معرفی شوند. در غیر این صورت سئوی سایت به خوبی انجام نخواهد شد. همچنین بهینه سازی حجم عکس ها و فیلم ها از دیگر کارهای ضروری است که باید در هر صفحه از سایت انجام شود.

توجه به علایق کاربر و راحتی استفاده کاربر

درهنگام طراحی سایت اگر که تمرکز صرف بر روی قواعد و الگوریتم های گوگل برای ارتقای رتبه سایت باشد، ممکن است از انتظاراتی که کاربر از سایت دارد غافل شویم و در نتیجه مدت زمان حضور کاربر در سایت طراحی شده کا کاهش پیدا خواهد کرد. گرچه به مرور زمان فرایند سئوی سایت ها توسط گوگل تا حد زیادی مبتنی بر نظر کاربر شده اند و به همین ناخودآگاه استفاده راحت کاربر از سایت در اولویت بالا قرار می گیرد. اما در هر صورت مواردی نظیر زمان بالا آمدن سایت و امکان استفاده راحت در گوشی موبایل از نکات مهمی است که در طراحی مد نظر قرار گیرد.

ضرورت انجام یک طراحی سایت حرفه ای

مواردی که در بالا به صورت خیلی خلاصه به آنها اشاره شد مواردی بودند که باید در سئوی سایت به آنها توجه کرد. اما اجرای دقیق و حرفه ای این موارد نیاز به تخصص بالایی دارد یعنی افرادی که بتوانند در حداقل زمان ممکن تمامی این اصول و قواعد را برای سایت مورد نظر پیاده سازی نمایند و خیال صاحب سایت را از بابت طراحی سایت راحت نمایند. از این رو لازم است که به شناسایی درست مراکز ارایه دهنده خدمات در این زمینه از بهترین سرویس دهنده ها استفاده نماییم.

معرفی یک سایت حرفه ای در زمینه طراحی سایت

آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس که دفتر آن در مشهد می باشد، در تلاش است کسب و کارهای مختلف را با استفاده از توانمندی ها و مزیت های رقابتی خود کمک کند. یکی از حوزه هایی که به خوبی توانسته است خود را قوی نماید، حوزه طراحی سایت است. این آژانس با در اختیار داشتن متخصصین خلاق در این زمینه موفق شده است به کسب و کارهای زیادی در این زمینه خدمات ارایه دهد و از بزرگترین افتخارات این آژانس رضایت بالای 95 درصدی مشتریان بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید