طارمی پنالتی گرفت و پاس گل داد/ بیرانوند نیمکت نشین ماند

  • آرشیو
  • دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ ۸:۰۹
    کد خبر :770845

در هفته دهم لیگ فوتبال پرتغال مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو با گرفتن یک پنالتی و دادن یک پاس گل عملکرد درخشانی داشت.

در یکی از دیدارهای هفته دهم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم پورتو به مصاف تیم ناسیونال رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود پورتو تمام شد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت و در دقیقه ۷۷ تعویض شد. طارمی که اولین فصل حضورش در پورتو را تجربه می‌کند و هفته به هفته عملکرد درخشان‌تری را به نمایش می‌گذارد، در بازی شب گذشته هم بسیار تاثیرگذار ظاهر شد.

طارمی ابتدا برای تیم پورتو یک پنالتی گرفت که این ضربه پنالتی را «سرجیو اولیویرا» در دقیقه ۲۱ به گل تبدیل کرد. طارمی همچنین در دقیقه ۳۹ یک پاس در عمق به «موسی ماره‌گا» هم تیمی خود داد و ماره‌گا هم این توپ را به تور دروازه ناسیونال چسباند.

به این ترتیب تیم پورتو ۲۲ امتیازی شد و بعد از اسپورتینگ ۲۶ و بنفیکا ۲۴ امتیازی در رده سوم جدول باقی ماند.

در هفته هجدهم ژوپیرلیگ بلژیک هم شب گذشته تیم آنتورپ به مصاف تیم واسلند بیورن رفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به سود آنتورپ تمام شد. در این بازی همانند مسابقه قبل، علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی تیم آنتورپ نیمکت نشین بود.

آنتورپ که در چهار بازی متوالی در لیگ بلژیک و لیگ اروپا شکست خورده بود، با این برد از بحران خارج شد تا فشارها به صورت موقت از دوش «ایوان لکو» سرمربی این تیم برداشته شود.

تیم بیرانوند با برد شب گذشته ۲۸ امتیازی شد و در رده ششم جدول قرار گرفت.

به گزارش مهر، در چارچوب همین مسابقات تیم خنت با حضور میلاد محمدی مدافع ایرانی خود تیم کلاب بروژ را با یک گل شکست داد تا صدرنشین لیگ بلژیک را متوقف کرده باشد. خنت با این پیروزی ارزشمند ۲۵ امتیازی شد و در رده هشتم جای گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید