صف خرید و فروش سهام در ۲۸ فروردین

    کد خبر :902908
صف خرید و فروش سهام در ۲۸ فروردین

امروز یکشنبه (۲۸ فروردین) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۴۵۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۶۸ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۹۴۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۶۵ هزار واحد ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۴۵۹ واحد در ارتفاع ۳۸۸ هزار و ۱۰۵ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فارس، خودرو و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشته اند. خساپا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۷۷ واحدی در ارتفاع ۲۰ هزار و ۳۲۰ واحد ایستاد. آریا، وسپهر و شجم نیز پرتراکنش‌ترین نماد‌های این دقایق فرابورس هستند.

در ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۷۲۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۳۷۴ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۹۲ واحدی در ارتفاع ۳۸۸ هزار و ۷۳۸ واحدی ایستاد. سه نماد فارس، نوری و خودرو نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. خگستر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۹۹ واحدی در ارتفاع ۲۰ هزار و ۳۴۲ واحد قرار گرفت. آریا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

در ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۵ هزار و ۸۱۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۴۶۰ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۹۷۰ واحد در ارتفاع ۳۹۰ هزار و ۶۱۶ واحدی قرار گرفت. سه نماد فارس، نوری و شگویا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته اند. شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۴۲ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۳۸۵ واحدی قرار گرفت. آریا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید