صف خرید و فروش سهام در ۲۱ فروردین

    کد خبر :900837
صف خرید و فروش سهام در ۲۱ فروردین

امروز یکشنبه (۲۱ فروردین) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۲ هزار و ۹۴۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۶۱ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۳ هزار و ۴۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۱ هزار و ۸۱۸ واحدی قرار گرفت. همچنین فولاد، فملی و وبملت سه نماد پرتراکنش این دقایق بازار هستند.

تاکنون ارزش بازار ۵ هزار و ۸۶۳ میلیارد تومان و ارزش معاملات به ۲ هزار و ۲۴۸ میلیارد تومان رسیده است.

در ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس یک هزار واحد دیگر رشد کرد و با رشد ۱۴ هزار و ۳۴۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۱۱۷ واحدی قرار گرفت.

شاحص کل هم وزن نیز با رشد ۴ هزار و ۷۸۲ واحدی در ارتفاع ۳۸۲ هزار و ۸۵۷ واحدی ایستاد. سه نماد فولاد، فملی و وامید بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته‌اند. خگستر، خودرو، خساپا سه نماد پرتراکنش این دقایق بازار هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۴۲ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۳۰ واحدی قرار گرفت. آریا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته است.

در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۴ هزار و ۸۹۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۶۷۰ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵ هزار و ۱۳۹ واحدی در ارتفاع ۳۸۳ هزار و ۲۱۴ واحد ایستاد.

سه نماد فولاد، وامید و خودرو بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. خگستر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۴۶ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۳۴ واحدی قرار گرفت.

آریا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته و ۱۴۰ نماد در این دقایق در صف خرید و ۱۰ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس حدود یک هزار واحد دیگر رشد کرد و با رشد ۱۵ هزار و ۳۲۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۴ هزار و ۹۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵ هزار و ۴۲۵ واحد در ارتفاع ۳۸۳ هزار و ۵۰۰ واحدی متوقف شد.

سه نماد فولاد، وامید و خودرو بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. خگستر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۷۴ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۶۲ واحدی قرار گرفت.

آریا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته و ۱۸۳ نماد در این دقایق در صف خرید و ۱۱ نماد در صف فروش هستند.

همچنین بیشترین حجم معاملات به نماد‌های خودرو، خاورح و خگستر متعلق بود و در نماد‌های شتهران، ثهام و فسدید شاهد حجم مشکوک بودیم.

باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید