صعود نادال به نیمه نهایی تنیس اپن آمریکا

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۰۲
    کد خبر :603385

تنیسور اسپانیایی با شکست دیگو شوارتسمن به مرحله نیمه نهایی اپن آمریکا صعود کرد.

مرحله یک چهارم نهایی تنیس اپن آمریکا صبح امروز (پنجشنبه) به پایان رسید و چهره هشت تنیسور راه یافته به دور بعد در بخش مردان و بانوان مشخص شد.

رافائل نادال برابر دیگو شوارتسمن قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره دو جهان در ست نخست ۶ بر ۴ حریف آرژانتینی‌اش را شکست داد. در ادامه ۷ بر ۵ پیروز شد و ست سوم را با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، پیش از این دیدار متئو برتینی در یک رقابت دیدنی ۳ بر ۲ گائل مونفیس را شکست داد تا در جمع چهار تنیسور برتر آخرین گرند اسلم سال قرار بگیرد.

تنیسور ایتالیایی در ست نخست ۶ بر ۳ شکست خورد اما ست دوم را با پیروزی ۶ بر ۳ به نفع خود پایان داد. برتری‌اش در ست سوم نیز ادامه داشت و توانست ۶ بر ۲ پیروز شود. با این حال مونفیس ناامید نشد و با پیروزی ۶ بر ۳ همه چیز را به تساوی رساند. در ست پنجم این رقابت نزدیک ادامه یافت و در نهایت برتینی ۷ بر ۶ حریف فرانسوی‌اش را شکست داد.

در بخش بانوان بلیندا بنچیچ ۲ بر صفر برابر دونا وکیچ پیروز شد. تنیسور سوییسی در ست اول به سختی از سد حریف کرواتش عبور کرد و ۷ بر ۶ پیروز شد. او ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع خود پایان داد و در جمع چهار تنیسور برتر قرار گرفت.

در دیگر بازی بیانکا آندریسکو برابر الیس مرتنز قرار گرفت و ۲ بر یک پیروز شد. تنیسور کانادایی در ست نخست ۶ بر ۳ حریفش را شکست داد اما در ادامه ۶ بر ۲ مغلوب شد. با این حال بانوی شماره ۱۵ جهان با پیروزی ۶ بر ۳ در ست سوم به دور بعد صعود کرد.

مرحله نیمه نهایی بخش بانوان بامداد پنجشنبه برگزار می‌شود. ابتدا الینا اسویتولینا برابر سرنا ویلیامز قرار می‌گیرد و سپس بنچیچ به مصاف آندریسکو می‌رود.

یک روز بعد در بخش مردان نادال مقابل برتینی قرار می‌گیرد و مدودف به مصاف دیمتیروف می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید