صرافی کوین بیس به فروش ارز دیجیتال با اپل پی می‌پردازد

  • آرشیو
  • دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۱۷
    کد خبر :834819

بعد از سقوط شدید بازار رمز ارزها در فروردین سال جاری و ماه‌ها درجا زدن آن، طی دو هفته قبل شاهد رشد مجدد آن بوده‌ایم. قیمت برترین ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین و اتریوم افزایش زیادی داشته و ارزش کل مارکت کریپتوکارنسی روی هم رفته نزدیک به ۵۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–به نظر می‌رسد سرمایه گذاران خرد و درشت که مارکت را ترک کرده بودند، در حال بازگرداندن سرمایه‌های خود به آن هستند. به عنوان نمونه چند روز پیش اعلام کردیم فعالیت کاربران جدید بیت کوین یک سقف تاریخی تازه ثبت کرد.

همزمان با صعودی شدن روند بازار، اخبار خوبی نیز شنیده می‌شود. به عنوان نمونه کوین بیس، بزرگترین صرافی رمز ارزی ایالات متحده آمریکا و سومین صرافی بزرگ دنیا اخیرا اعلام کرد کاربرانش از این پس، با استفاده از اپل پی قادر به خرید ارزهای دیجیتال از این پلتفرم خواهند بود. این قابلیت قبلا در دسترس نبود.

البته دو ماه قبل، این صرافی اعلام کرد کاربرانش می‌توانند از کریپتو کارت کوین بیس خود در اپل پی و گوگل پی استفاده کنند. این قابلیت بی‌نظیری بود و با توجه به حجم کاربران صرافی نام برده، به گسترش استفاده از رمز ارزها کمک زیادی کرد. به این ترتیب کاربران کریپتوکارنسی توانستند از کریپتو کارت خود خارج از یک صرافی ارز دیجیتال نیز استفاده کنند. با وجود فراهم شدن این قابلیت، امکان خرید ارز دیجیتال از طریق اپل پی فراهم نبود. این ویژگی بسیار پرکاربرد به تازگی اضافه شده است.

پشتیبانی از گوگل پی به منظور پرداخت نیز به زودی اضافه خواهد شد.اقدام اخیر کوین بیس در فراهم کردن قابلیت خرید ارز دیجیتال با استفاده از اپل پی بخشی از تلاش این شرکت به منظور فراهم کردن روش‌های راحت‌تر و ایمن‌تر خرید رمز ارزها بوده است. اضافه شدن پشتیبانی از روش پرداخت با اپی پی به کوین بیس اطمینان می‌دهد سرمایه گذاران و تریدرها برای دستیابی به دارایی‌های رمز ارزی، درگیر فرآیندهای طولانی و پیچیده نخواهند شد. نباید فراموش کرد Apple Pay در حال حاضر یکی از مورد اعتمادترین و پراستفاده‌ترین والت‌های دیجیتالی کنونی محسوب می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید