“صادق کرمیار” کرونا گرفت

    کد خبر :813049
"صادق کرمیار" کرونا گرفت

صادق کرمیار، نویسنده رمان‌ ماندگار «نامیرا» به ویروس کرونا مبتلا شد. او این روزها کتاب جدید خود را با عنوان «شیدایی» منتشر کرده است.

صادق کرمیار، نویسنده و کارگردان ایرانی است که رمان‌های ماندگاری را نوشته است. یکی از بهترین کتاب‌های او که در یک دهه اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است، رمان «نامیرا» است. این کتاب روایتی متفاوت از واقعه کربلا را ارائه کرده است. در سال‌های اخیر نیز او با نوشتن رمان‌هایی نظیر «مستوری»، «حریم» و … روایتی جسورانه از مسائل و معضلات اجتماعی را ارائه کرده است.

جدیدترین کتاب صادق کرمیار، رمان «شیدایی» است که توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شده است. این‌بار صادق کرمیار به سراغ یک پرونده جنجالی رفته است. ماجرایی چالشی که قربانیان آن نوزادان معصوم و بی‌گناه‌اند. رمانی که دل در داستان جنگ و دفاع مقدس داشته و پا در حوادث جنجالی روز می‌گذارد.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: شیدایی رمانی است از نفس‌های بریده! نفس‌های بریده مردان و زنانی که از خود گذشتند تا به شیدایی برسند. درست مثل مینا و سعید، داستان شیدایی مینا و سعید به دوران جبهه و جنگ برمی‌گردد. مینا پزشک یک بیمارستان است و سعید مدیر تولید یک کارخانه. زوجی که آروزی پدر و مادر شدن دارند و در این بین درگیر یک موضوع جنجالی می‌شوند، ماجرایی که این‌بار جان نوزدان بی‌گناه را نشانه گرفته است.

صادق کرمیار در گفت‌وگو با تسنیم از مبتلا شدن خود به ویروس کرونا خبر داد و گفت: فعلاً درگیر علائم ابتدایی بیماری نظیر درد بدن، تب، لرز و … هستم. از مردم تقاضا دارم برای سلامتی‌ام دعا کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید