شیائومی Redmi 10A اقتصادی از راه رسید

    کد خبر :898160

پس از معرفی دو گوشی شیائومی ردمی 10 و ردمی 10 سی، شرکت شیائومی، گوشی جدید Redmi 10A را معرفی کرده که محصولی بسیار جذاب برای گروه ارزان قیمت‌ها هستند؛ گوشی که سخت‌‎افزار مناسبی را با قیمت مناسبی در اختیار کاربران قرار می‎دهد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_شرکت شیائومی را باید متخصص شماره یک ساخت گوشی‎های خوش قیمت دانست. این شرکت در گروه محصولات ردمی، گوشی‎هایی را معرفی می‎کند که به کاربران اجازه می‎دهد با پرداخت مبلغ نه چندان زیادی در مقایسه با بسیاری از برندهای دیگر، از سخت‎افزار و مشخصات فنی مناسب دستگاه‎ها برخوردار شوند.

شیائومی با توجه به برنامه پیشرفت جهانی خود، محصولات ارزان قیمت خود را در کشورهای در حال توسعه یا مناطقی که کاربران از بنیه مالی چندان بالایی برخوردار نیستند، ارائه می‎کند. سری ردمی 10 جدیدترین محصولات این گروه هستند که Redmi 10A می‎تواند در رقابت مستقیمی با گوشی‎های جدید سامسونگ مانند Galaxy A23 یا Galaxy A13، محصولاتی جذاب رای کاربران باشد.

در مقایسه با محصولات دیگر شرکت باید گفت که این گوشی جدید از طراحی شبیه به اعضای دیگر خانواده Redmi 10 برخوردار است و تنها اختلافات در بخش‎های داخلی و مشخصات سخت‎افزاری ایجاد شده است. شیائومی گوشی ردمی 10 ای را با نمایشگری 6.53 اینچی که ناچ قطره‎ای دارد با رزولوشن 1600 در 720 پیکسلی عرضه کرده که طبق اعلام شرکت، حداکثر نور زمینه آن 400 نیت بوده و نسبت تصویر نمایشگر نیز 20:9 است. در داخل این ناچ قطره‎ای نیز یک سنسور دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که شیائومی برای دوربین پشت دستگاه نیز تنها یک سنسور 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته و از این بابت نباید انتظار عملکرد چندان قدرتمندی از دوربین این دستگاه باشیم. در بخش سخت‎افزاری اما شیائومی از تراشه میان‎رده مدیاتک Helio G25 استفاده کرده که دو ترکیب حافظه رم 4 و 6 و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی را در خود جای داده و به کاربر اجازه می‎دهد تا 512 گیگابایت دیگر را با استفاده از شکاف میکرو اس دی دستگاه، به حافظه آن بیفزاید.

شیائومی همچنین یک باتری 5000 میلی‎آمپر ساعتی را برای این گوشی در نظر گرفته که با شارژر معمولی 10 واتی عرضه می‎شود. شیائومی جک استاندارد 3.5 میلی‎متری را برای دستگاه در نظر گرفته اما نکته قابل تأمل درگاه ارتباط microUSB است که در روزگار فراگیر بودن درگاه‎های Type-C، به هیچ عنوان گزینه محبوبی نخواهد بود. باید در نظر داشت که شیائومی سنسور اثر انگشتی را نیز در بدنه دستگاه و به صورت آشنایی، داخل بخش مربوط به ماژول دوربین جای داده و این گوشی را با سیستم‎عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 عرضه می‎کند.

این شرکت چینی گوشی Redmi 10A را در رنگ‎های نقره‎ای مهتابی، آبی دودی و مشکی و با بدنه پلاستیکی و از پس‎فردا در وبسایت چینی JD.com به صورت رسمی عرضه خواهد کرد. در انتها باید به قیمت‎های جالب توجه تعیین شده برای این گوشی اشاره کرد که شامل قیمت معادل 102 دلاری برای نسخه 4/64 گیگابایتی، قیمت معادل 125 دلاری برای نسخه 4/128 گیگابایتی و قیمت معادل 141 دلاری برای نسخه 6/128 گیگابایتی خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید