شورولت Seeker رونمایی شد/ شاسی بلند کامپکت آمریکایی

    کد خبر :929062
شورولت Seeker

شورولت یکی از زیربرندهای کمپانی جنرال موتورز است که هر سال محصولات جدیدی را در بازارهای مختلفی چون چین عرضه می کند. حال این شرکت تصمیم گرفته محصول جدید در قامت یک شاسی بلند کامپکت به نام شورولت Seeker معرفی کند.

بازتاب-Seeker دارای طراحی مدرن و متداول چراغ جلوی اسپلیت و LED افقی DRL است. قرارگیری چراغ‌های جلو ما را به یاد خودروهای سدان و شاسی بلندهای سری 4 و 5 کادیلاک می‌اندازد که متعلق به جنرال موتورز نیز هستند. از خانواده Chevy، این طراحی شبیه شاسی بلند بلیزر نسل جدید است.. Unique to Seeker، یک عنصر کرومی X شکل است که شخصیت زیادی به نمای جلوی آن اضافه می‌کند. این شاسی بلند جمع و جور دارای دو نوع RS مختلف برای چین است و تصاویر منتشر شده توسط شورلت، یکی از تریم‌های RS را نشان می‌دهد. از نمای جانبی، ساختاری عضلانی را می‌توان مشاهده کرد که بیشتر روکش پلاستیکی مشکی دارد و این متریال را در قوس چرخ‌ها یا همان گلگیر مشاهده کرد. رینگ‌های 18 اینچی برای تریم RS تدارک دیده شد.

شورولت Seeker رونمایی شد-1

در بخش عقب، درب صندوق شیب‌داری را شاهد هستیم و دو چراغ LED که طراحی شبیه به P دارد می‌توان مشاهد کرده و ظاهری اسپرت به این مدل بخشید. درب عقب علاوه بر لوگو شورولت، نام RS هم در آن حک شد. در  کابین داخلی Seeker دو صفحه نمایش 10.25 اینچی برای پشت آمپر و سیستم سرگرمی با سیستم عامل Xiaoxue برای باز کردن قفل بی‌سیم Android Auto و Apple CarPlay و به‌روزرسانی‌های OTA تعبیه شد. از ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به صندلی راننده برقی، گرمکن صندلی‌ها، صندلی های جلو دارای تهویه، روکش چرمی با دوخت قرمز، شارژ بی سیم گوشی، سیستم صوتی Tune Dynamic و سانروف پانوراما اشاره کرد.

شورولت Seeker رونمایی شد-2

طول این مدل 4537 میلی متر، عرض 1823 میلی متر، ارتفاع 1564 میلی متر و فاصله بین دو محور 2700 میلی متر است. این شرکت هنوز مشخصات کامل موتور را فاش نکرده به احتمال زیاد یک موتور 1.5 لیتری توربو بنزینی با نام Ecotec دریافت خواهد کرد که حدود 180 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. همچنین جعبه دنده CVT اتوماتیک خواهد داشت و در مدل AWD به بازار خواهد رسید.

این محصول شورولت در بازار چین رقیبی چون هیوندا IX 25 دارد و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید