شورای نگهبان به شیوه سردار جعفری صلاحیت نمایندگان را تایید کند

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ۸:۵۱
    کد خبر :658802

حق با آقای عزیز جعفری است. اگر قرار باشد به مبانی فکری نمایندگان منتخب مردم توجهی نشود نتیجه‌اش می‌شود همین چیزی که ملاحظه میفرمایید.

 

نماینده‌ای نطقی می‌کند خلاف رای و عقیده آقای جعفری و آن وقت دوستان و همفکران آقای جعفری مزدور و خائن و منافق خطابش می‌کنند. مردم کسی را با بیست و چهار میلیون رای به پاستور می‌فرستند، اما نمی‌تواند مملکت را آن طور که خودش می‌خواهد اداره کند، آقای جعفری هم صراحتا می‌فرمایند مشکل از انتخاب مردم است. یعنی اگر مردم به کاندیدای مورد علاقه آقای جعفری رای می‌دادند، نه تنها آقای جعفری و دوستانش به صف منتقدان ایشان نمی‌پیوستند، بلکه همه همت خود را به کار می‌بستند تا نماینده منتخب مردم بتواند اهداف خود را به نحو احسن اجرایی کند.

 

حسن آقای جعفری و امثال او این است که خیلی صریح و صادقانه با مردم سخن می‌گویند. من و شما ممکن است خیلی این صراحت و صداقت را نپسندیم. اصولا آدمیزاد از صراحت و صداقت آن هم این قدر عریان و بی‌تعارف خوشش نمی‌آید. به ویژه در این روزگار. کاریش هم نمی‌شود کرد. احتمالا مشکل از آدمیزاد است و نه جناب جعفری. ولی جدی جدی من یکی از پیشنهاد آقای جعفری به شدت استقبال می‌کنم. مملکت را از دوگانگی نجات می‌دهد. تکلیف مردم را با خودشان و حاکمیت روشن می‌کند. این همه هزینه روی دوش مملکت و مردم و حاکمان نمی‌گذارد. و مهم‌تر از همه ارکان حکومت را سر لج و لج بازی نمی‌اندازد و کارها بهتر پیش می‌رود. و مهم‌تر از همه این که دیگر کسی به کسی به راحتی انگ نفاق و جاسوسی و ضدانقلابی‌گری نمی‌زند. احتمالا کلی فواید دیگر هم بر این امر خیر متصور است که آگاهان و سیاستمداران و جامعه شناسان و حکیمان و دیگر اربابان رای و نظر درباره‌اش سخن خواهند گفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید