عودت شهریه مدارس غیر انتفاعی

    کد خبر :740655

آقای اکبر تقوی شوازی با اشاره به حضور نداشتن دانش‌آموزان در مدارس خاصه مدارس غیرانتفاعی که شهریه‌هایی برای آن پرداخت شده بود، گفت: مسئله بازگرداندن بخشی از شهریه به اولیا مطرح است.

وی افزود: بر اساس پیگیری‌های سازمان حمایت، همکاری خوبی بین اداره کل آموزش و پرورش با سازمان حمایت شکل گرفت و همه مدارس به مرور همکاری کرده و بخش زیادی از شهریه‌های پرداختی بازگردانده شد.

تقوی شوازی با بیان اینکه همه مدارس غیر انتفاعی که شهریه گرفته بودند، از اسفند تا پایان سال تحصیلی تعطیل بوده و آموزش غیر حضوری داشتند، گفت: این مدارس سرویس و تغذیه و فوق برنامه نداشتند و به نسبت هر مدرسه در هر منطقه، شهریه بازگشت داده شده است.

وی افزود: ما مرتب رصد کرده و اعداد و ارقام را می‌گیریم و بنده اعلام می‌کنم همه اولیا که در مدارس غیر انتفاعی ثبت نام کردند، بابت سه تا چهار ماه که فرزندانشان در مدارس حضور نیافتند، می‌توانند پیگیر عودت شهریه باشند.

به گزارش صدا و سیما،تقوی شوازی اضافه کرد: برای ۱۷ هزار و ۸۰۰ مدرسه غیر انتفاعی شهریه‌ها در قالب الگوی طراح شده توسط وزارت آموزش و پرورش اصلاح و شهریه‌های جدید تصویب شد و طی روز‌های آتی، کل شهریه‌های مصوب همه مدارس به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید