رییس مرکز اورژانس تهران:

شهروندان از سفرهای غیرضرور درون شهری پرهیز کنند

    کد خبر :900449
شهروندان از سفرهای غیرضرور درون شهری پرهیز کنند

یحیی صالح طبری صبح شنبه با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش آلودگی هوا در پایتخت اظهار داشت: کسانی که مجبور به فعالیت کاری در محیط بیرون هستند بعد از رسیدن به منزل استحمام کنند و از سفرهای غیرضروری درون شهری بپرهیزند.

صالح طبری گفت: شهروندان در مواقع آلودگی هوا در وعده غذایی خود از سبزیجات تازه، شیر و سایر مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان‌ها استفاده کنند و به ورزشکاران توصیه می‌شود که در فضای باز ورزش و فعالیت بدنی سنگین نکنند.

وی افزود: سالمندان، زنان باردار، بیماران مبتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و سایر گروه‌های پرخطر نیز حتی الامکان از منزل خارج نشوند و اگر هم سفر درون شهری ضروری پیش آمد حتماً از ماسک مناسب (فیلتر دار) استفاده کرده و اگر دارویی مصرف می‌کنند حتماً داروهایشان را همراه خود داشته باشند.

به گزارش مهر، رئیس مرکز اورژانس تهران بیان داشت: افراد مبتلا به بیماری‌های تنفسی مزمن که از دستگاه اکسیژن استفاده می‌کنند، حتماً در هنگام خروج از منزل دستگاه اکسیژن پرتابل (قابل حمل) را به همراه داشته باشند و با مشاهده علائم تنگی نفس و مشکلات ریوی به اولین و نزدیک‌ترین واحد درمانی مراجعه کرده و یا با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید