مدیر شبکه بهداشت شهرستان پاوه خبر داد:

شهرستان پاوه در وضعیت قرمز/ ممنوعیت برگزاری مراسم‌ عزا و عروسی در شهرستان

    کد خبر :723948

ولدبیگی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه گفت : متاسفانه آمار مبتلایان در شهرستان روز به روز در حال افزایش است و به همین دلیل جلسه ستاد مدیریت کرونا در فرمانداری شهرستان برگزار و تصمیمات جدیدی در این خصوص اتخاذ شد.

وی ضمن قدردانی از تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا برای ممنوعیت ورود مسافران به اورامانات خواستار همکاری کامل همه و به ویژه مردم گرامی برای اجرای کامل این مصوبه شد.

ولدبیگی در تشریح مصوبات ستاد مهم‌ترین تصمیمات اخذ شده را ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم عقد، عروسی و فاتحه خوانی در کل شهرستان، پلمب کلیه قلیانسرا‌ها و قهوه خانه‌های دارای قلیان، افزایش نظارت‌ها بر اماکن تهیه و توزیع و اماکن عمومی، لزوم فعالیت رستوران‌ها و کبابی‌ها فقط به صورت بیرون بر و تشکیل تیم‌های نظارتی بین بخشی جهت پایش میدانی ذکر کرد.

به گزارش ایلنا،مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه ازبکارگیری همه ظرفیت‌های شهرستان به ویژه در شبکه بهداشت و درمان برای کنترل بیماری خبر داد و گفت : تمامی این اقدامات بدون همراهی مردم عزیز، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک در فضا‌های عمومی و پرهیز از هرگونه تردد غیر ضروری نتیجه بخش نخواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید