شهرداری‌های کدام مناطق تهران بیشتر گرفتار کرونا شده‌اند؟

    کد خبر :730941

ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران، درباره آمار ابتلا به کرونا در میان کارکنان شهرداری تهران اظهار داشت: متأسفانه در پیک دوم شیوع کرونا آمار ابتلا به این بیماری در میان کارکنان شهرداری افزایش یافته است.

وی افزود: کارکنان مناطق ۳، ۵ و ۶ شهرداری بیشترین آلودگی ناشی از ویروس کووید ـ ۱۹ را داشته‌اند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه با در نظر گرفتن تمهیدات و انجام غربالگری‌ها اقدامات لازم جهت پیشگیری از ابتلای بیشتر انجام گرفته است، گفت: طی غربالگری‌ها آمار مبتلایان به کووید ـ ۱۹ که به نوعی ناقل بی‌علامت بوده‌اند بیشتر شده‌است که با قرنطینه به موقع توسط خودشان و با در نظر گرفتن تمهیدات اقدامات لازم صورت گرفته و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

خداکرمی گفت: در میان کارکنان اخیرا فوت ناشی از ابتلا به کرونا به غیر از دو نفر در شهرداری منطقه ۶ تهران نداشته‌ایم و غربالگری‌های لازم در این راستا در حال انجام است.

وی گفت:‌ طی سه ماهه نخست شیوع و بروز کرونا در کشور سخت‌گیری‌ها به صورت جدی انجام شد، ولی با اعلام وضعیت سفید و بازگشت کارکنان به محل کار دوباره موجی از ابتلا ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه در میان کارکنان بهشت زهرا (س) فوتی ناشی از کرونا گزارش نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید