شن پاشی معابر تهران بدنبال برف امروز

    کد خبر :671756

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آمادگی ۱۴ هزار نیروی خدمات شهری به همراه تجهیزات برف روبی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، از شهروندان تهرانی درخواست کرد از سفرهای غیر ضروری هنگام بارش برف خودداری کند.

 

اعظم ابراهیمی در تشریح آخرین فعالیت‌های خدمات شهری با توجه به بارش برف صبح امروز گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار نیروی خدمات شهری به همراه تجهیزات در سطح شهر تهران در آمادگی کامل قرار دارند.

 

وی افزود: از صبح امروز بارش برف در سطح شهر تهران مشاهده می‌شود اما عمده شدت بارش برف در مناطق یک، ۲ و چهار است در ساعات ابتدایی امروز در مناطق غربی همچون ۲۱ و ۲۲ شدت بارش زیاد بود اما در حال حاضر از شدت بارش در این مناطق کاسته شده است.

 

وی ادامه داد: تمام معابر در حال شن‌پاشی هستند و خوشبختانه معبر مسدودی در تهران نداریم به جزو یک نقطه در بلوار ارتش که نیروهای خدمات شهری در آن جا مشغول به کار هستند و در آن نقطه نیز مشکل خاصی نخواهیم داشت.

 

به گزارش ایسنا ،مدیر روابط عمومی خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر لزوم پرهیز از سفرهای غیر ضروری در هنگام بارش برف گفت: از همه شهروندان درخواست می‌کنیم هنگام بارش برف ضمن همکاری با نیروهای خدمات شهری از سفرهای غیر ضروری پرهیز کند و ضمن کنترل ماشین خود و به همراه داشتن تجهیزات روزهای برفی همچون زنجیر چرخ در معابر فرعی و مقابل خانه خود را برف روبی کند تا به این ترتیب همکاری مناسبی با نیروهای خدمات شهری داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید