شناسایی و معرفی 9 سایت غیرمجاز فعال در گردشگری به پلیس فتا

    کد خبر :725545

پرهام جانفشان (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران) با بیان اینکه معرفی و عرضه خدمات گردشگری در دهه اخیر پیوند بسیار عمیقی با فضای مجازی داشته است گفت: افزایش نظارت بر فضای مجازی به منظور سالم سازی عرضه خدمات گردشگری و حذف افراد فرصت طلب از جمله مواردی است که از معاونت گردشگری استان تهران خواسته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: از ابتدای سال 99 تا کنون تعداد 9 سایت غیر مجاز گردشگری جهت مسدود شدن به پلیس فتا معرفی شده است.

جانفشان از هموطنان خواست: پیش از خرید خدمات سفر از فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی از مجوز بند ب شرکت یا فرد ارائه دهنده خدمات اطمینان حاصل نمایند و برای تمام خدمات گردشگری که خریداری می کنند قرار داد امضا کنند.

به گزارش ایلنا،او افزود: با توجه به گستردگی فضای مجازی قطعا امکان رصد تمامی سایت ها و کانال های شبکه های اجتماعی برای بازرسان معاونت گردشگری امکان پذیر نمی باشد به همین منظور نیازمند مشارکت و دقت نظر مسافران و گردشگران در خرید از دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تا حذف کامل افراد فرصت طلب در حوزه کردشگری باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید