شناسایی و دستگیری سارق زورگیر و کیف قاپ در شرق تهران

    کد خبر :250201

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی از دستگیری سارق زورگیر و کیف قاپ حرفه ای در مناطق شرق تهران خبر داد که در همان تحقیقات اولیه به دهها فقره سرقت اعتراف کرد ‌ .

سرهنگ افراسیابی در توضیح این خبر عنوان داشت : با ارجاع پرونده اولیه از کلانتری ۱۴۷ گلبرگ به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ، تحقیقات در خصوص این پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت. مالباخته پس از حضور در پایگاه در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ساعت ۵ بامداد در خیابان گلبرگ غربی روبروی شهرداری ناحیه ۳ منتظر تاکسی بودم که یک موتور سیکلت پالس قرمز با یک سرنشین ، با چاقو به سمت من حمله ور شده و اموالم شامل کوله پشتی حاوی مدارک شناسایی ، وجه نقد و … را به سرقت برد .

به گزارش مهر،سرهنگ افراسیابی در ادامه این خبر افزود : با بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار و شناسایی تصویر سارق توسط مالباخته و انجام دیگر اقدامات پلیسی ، متهم سابقه دار به نام علی . ح با سوابق متعدد در زمینه سرقت مسلحانه ، کیف قاپی و زورگیری در محدوده خیابان نبرد شناسایی شد .

رئیس پایگاه چهارم پلیس با اعلام خبر دستگیری متهم پرونده عنوان داشت : با انجام مراقب های نامحسوس از مخفیگاه متهم ، سرانجام این متهم در سومین روز سال ۱۳۹۷ در زمان خروج از مخفیگاهش دستگیر و در همان تحقیقات اولیه صراحتا به بیش از ۸۰ فقره زورگیری و کیف قاپی در مناطق شرق تهران اعتراف کرد .

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی، در پایان این خبر اعلام داشت: با اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت، کارآگاهان در همان مراحل اولیه موفق به شناسایی تعدادی از این افراد شده و تحقیقات جهت شناسایی دیگر مالباختگان در دستور کار این پایگاه قرار گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید