شناسایی سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در تهران

    کد خبر :826995
شناسایی سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در تهران

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف یک قبضه سلاح جنگی و سه قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در غرب تهران خبر داد.

مهدی تاجیک اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند دو نفر از فروشندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.

وی بیان داشت: با شناسایی هویت متهمان و مخفیگاه آنان در حوالی میدان آزادی، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان اخذ شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: ماموران این مرکز ظهر روز گذشته در حالی که متهمان قصد داشتند به صورت مخفیانه این سلاح را جابه جا نمایند در یک اقدام ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودرو‌ی آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی و سه قبضه سلاح شکاری غیر مجاز که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: پس از انتقال متهمان و انجام بازجویی‌های مقدماتی، مشخص شد این افراد سلاح‌های جنگی و شکاری را از همدستشان در استان‌های غربی کشور تهیه می‌کرده و پس از انتقال آن به مخفیگاه با تبلیغ در فضای مجازی آن‌ها را به فروش می‌رساندند.

تاجیک با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید صورت خواهد داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

به گزارش میزان، لازم به ذکر می‌باشد خودرو مذکور برابر دستور قضایی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید