رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد

شلیک شش تیر پلیس پایان تعقیب و گریز سارق حرفه ای خودرو

  • حوادث
  • سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۱۰
    کد خبر :653764
شلیک شش تیر پلیس پایان تعقیب و گریز سارق حرفه ای خودرو

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف خودروی سرقتی طی عملیات تعقیب و گریز ی که منجر به تیراندازی و دستگیری سارق شد، خبر داد.

 

سرهنگ کارآگاه گزافی با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت ۳:۱۵ دقیقه بامداد مورخه ۱۱/۰۹/۹۸، اکیپی از کارآگاهان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه امام علی (ع) به سمت شمال به یک دستگاه خودروی سواری پراید که در حال حرکت بود مظنون شدند ،که پس از بررسی و استعلام از مرکز فرماندهی پلیس آگاهی مشخص شد خودرو مذکور دارای سابقه سرقت از شهرستان شهریار به تاریخ ۰۵/۰۹/۹۸ بوده است.

 

وی ادامه داد: کارآگاهان بلافاصله به راننده خودروی پراید دستور توقف داده ولی راننده خودروی مذکور با مشاهده واحد گشت پا بر پدال گاز گذاشته و اقدام به فرار می کند. با شروع عملیات تعقیب و گریز، واحد گشت با استفاده از علائم هشدار و آژیر مجدداً به راننده خودروی سرقتی دستور ایست داده که وی بدون هیچ گونه توجهی به فرار خود ادامه می دهد.

 

به گفته وی خودروی سرقتی با عبور از کوچه ها و خیابانهای فرعی وارد خیابان دماوند به سمت میدان امام حسین شده که نهایتاً افسر اکیپ به جهت حفظ جان و مال شهروندان و جلوگیری از آسیب رساندن به خودروهای عبوری توسط سارق با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک ۳ تیر هوایی می نماید. ولی راننده خودرو مسروقه بی توجه به اخطار پلیس همچنان به فرار خود ادامه داده که افسراکیپ جهت متوقف نمودن خودرو مسروقه اقدام به شلیک ۳ تیر به سمت لاستیک خودروی پراید می نماید که منجر به پنچر شدن لاستیک جلو و عقب خودروی مسروقه شده و پس از مدتی کوتاهی خودرو متوقف و سارق به هویت “فرزین ۳۵ ساله” دستگیر و به کلانتری منتقل می گردد.

 

به گزارش مهر، کارآگاهان در بررسی سوابق کیفری وی متوجه شدند، سارق دارای سوابق متعدد سرقت خودرو است. پرونده به همراه متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید