شعبانی در نیمه نهایی/ حسینی حذف شد

  • آرشیو
  • شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ۱۳:۰۷
    کد خبر :802479
شعبانی در نیمه نهایی

علی شعبانی به دیدار نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در قزاقستان رسید.

سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا امروز (شنبه) با برگزاری مسابقات اوزان اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم در شهر آلماتی قزاقستان آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۹۷ کیلوگرم علی شعبانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مین وون سئو از کره جنوبی با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول مقابل روزگلدی سیداف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر صفر از سد محمد بیلال از پاکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۲ کریم حوجاکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل علی بیک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرحسین حسینی دور دور اول با نتیجه ۳ بر یک مقابل کاران از هند مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر هندی در مرحله یک چهارم نهایی، حسینی از دور رقابت ها کنار رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید