شب حساس نمایندگان ایران در آسیا

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ۱۵:۰۶
    کد خبر :902034

هفته سوم دور رفت لیگ قهرمانان آسیا در حالی امشب برگزار می شود که تیم فوتبال فولاد خوزستان یکی از نمایندگان ایران از ساعت 21:45 دقیقه باید به مصاف تیم آخال از ترکمنستان رود، شاگردان جواد نکونام که دو بازی قبلی خود را با تساوی مقابل الغرافه قطر و شباب الاهلی امارات پشت سر گذاشتند امیدوارند با پیروزی مقابل این تیم ترکمنستانی شانس خود را برای صعود از گروه افزایش دهند هر چند کار ساده ای مقابل این حریف ناشناخته ترکمنستانی خود نخواهندداشت.

جواد نکونام سرمربی فولاد ایران در کنفرانس خبری اعلام کرد: تیم آخال از نظر فنی و تاکتیکی خوب است تا حدی از این رقیب شناخت داریم ما اینجا هستیم که به آرزوهای خود برسیم و بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

سرمربی تیم آخال نیز در خصوص این بازی اظهار داشت: تیم فولاد رقیب قابل احترامی است و سبک بازی آنها مشابه تیم الاهلی امارات است بازی سختی داریم اما باید با تمرکز امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

گفتنی است تیم فولاد با 2 امتیاز در رتبه سوم گروه خود قرار گرفته و امیدوار است با شکست آخال شانس خود را برای صعود به مرحله حذفی افزایش دهد.

دیگر نماینده ایران یعنی سپاهان نیز از ساعت 45 :00 دقیقه بامداد روز جمعه در گروهی که به هیچ وجه ساده نیست در سومین بازی خود به مصاف تیم التعاون عربستان خواهد رفت، سپاهان در دیدار نخست خود توانست تیم خوب پاختاکور را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارد اما در دومین دیدار علی رغم نمایش خوبی که ارائه کرد نتوانست از پس الدوحیل، تیم قدرتمند قطری برآید و با یک گل مغلوب این تیم شد.

محرم نوید کیا با ستاره هایی مثل نورافکن، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده امید زیادی دارد تا نتیجه مطلوبی مقابل نماینده عربستان در خاک این کشور بگیرد و صدرنشینی خود را در گروهی که به نظر پیچیده و غیر قابل پیش بینی است حفظ کند.

سپاهان در شرایطی با سه امتیاز در صدر جدول رده بندی گروهش قرار گیرد که هر چهار تیم این گروه توانسته اند از دو بازی خود سه امتیاز بگیرند تا سرنوشت این گروه در حد زیادی مبهم بماند.

مهدیه سادات موسوی/

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید