شبکه خبری روسیه:سازمان امنیت آمریکا برای جلوگیری از افشاگری ها تلاش می کند

    کد خبر :195895

تارنمای خبری RT روسیه روز سه شنبه گزارش داد: سازمان امنیت آمریکا تلاش کرده بود افشای خبرهای محرمانه از نوع افشا سازی اسنودن اتفاق نیفتد و این کار منجر به از دست دادن یکی از کارکنانش شد.

ویلیام بینی مدیر فنی سازمان امنیت آمریکا گفته است: سازمان امنیت آمریکا از زمانی که روش سختگیرانه ای برای کارکنان اجرا کرد تا از بروز افشاگری هایی از نوع اسنودن جلوگیری کند، به طور مداوم نیروهای خود را از دست داد.
مدیر فنی سازمان امنیت آمریکا گفت: روش سختگیرانه سازمان ‘نگاه کن وچیزی بگو’ نام داشت و شامل الگوهای رفتاری جدید بود که از کارکنان می خواست علاوه بر جاسوسی از اهداف تعیین شده بر روی همکاران خود نیز تجسس کنند و هدف این اقدام جلوگیری از به وجود آمدن یک ‘ادوارد اسنودن’ دیگر بود.
ویلیام بینی گفت: روش سختگیرانه در سازمان امنیت آمریکا نتیجه معکوس داد و کارکنان آن یکی پس از دیگری آنرا ترک کردند تا جایی که افراد انگشت شماری حاضر به ادامه کار شدند.
مدیر فنی سازمان امنیت آمریکا افزود: این برنامه محیط کار را در سازمان امنیت امریکا، غیر قابل تحمل و به نوعی خصمانه کرده بود و اینکه به طور کلی روحیه کارکنان سازمان را تخریب کرد.
در توضیح عواقب روش سختگیرانه داخلی سازمان امنیت آمریکا، ویلیام بینی گفت: این روش به قدری مخرب بود که برخی از کارکنان سازمان دستورهای اجرایی را به طور عمد و تسویه حسابهای فی مابین علیه همکاران خود سوء استفاده می کردند.
ویلیام بینی توضیح داد: البته این تنها دلیل ترک سازمان امنیت نبود. بیشتر کارکنان سازمان امنیت آمریکا به طور کلی از تجسس روی دیگران ناخشنود بودند چه امریکایی باشد و چه از ملیت های دیگر از جمله اتباع روسیه برایشان ناخوشایند بود.
مدیر فنی سازمان امنیت آمریکا اذعان داشت که عملیات تجسس روی افراد در داخل آمریکا به هیچوجه نتوانست در مبارزه با تروریسم موفق باشد و از طرف دیگر عملیات تجسس در مغایرت تام با قانون اساسی آمریکا بود و موجبات نارضایتی کارکنان سازمان امنیت آمریکا را به واسطه نقض قانون اساسی آمریکا فراهم آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید