شاسی بلند Aehra با نمای داخلی آینده‌نگرانه متحیر می‌کند

    کد خبر :962436

Aehra یک برند نوپا تولیدکننده خودرو برقی ایتالیایی بوده که به تازگی اطلاعاتی درباره شاسی بلند آینده آن به بیرون درز پیدا کرد. محصول مورد اشاره Aehra از طراحی داخلی و خارجی جذابی برخوردار بوده که نظر هر فردی را جلب می‌کند.

بازتاب-همانطور که ممکن است تصور کرده باشید، دیوانگی بیشتری در فضای داخلی وجود دارد. با ترکیبی از درب‌های پروانه‌ای/بالک که کاملاً باز هستند، کاملاً غیرممکن است که از نمایشگر منفرد که بدون شکستگی در کل عرض داشبورد پوشیده شده، غافل شوید. برای این موضوع، فضای آزاردهنده‌ای را در جلوی شیشه جلو اشغال می‌کند. این صفحه نمایش گسترده دارای دو هدف و به عنوان مثال، دو پیکربندی است. هنگام رانندگی، بیشتر به داخل داشبورد جمع می‌شود و فقط قسمت بالایی با ابزارهای دیجیتال و اطلاعات ناوبری قابل مشاهده است. نمایشگرهای دیجیتال دائمی برای آینه های جانبی خارجی در هر دو طرف نصب می‌شوند.

هنگامی که پارک می‌شود، صفحه نمایش بزرگ شده تا اساساً به یک مانیتور بزرگ سایز تبدیل شود. یا سیستم سینمای خانگی سیاری هم می‌توان آن را به حساب آورد. Aehra این پیشنهادات و موارد دیگر را برای صفحه نمایش قابل تنظیم ارائه می‌دهد، اما این تنها صفحه نمایش در چنین مدلی نیست. یک صفحه نمایش لمسی کوچک‌تر که در پایین نصب شده به عنوان مرکز کنترل برای عملکردهای اولیه اطلاعات سرگرمی عمل می‌کند و سپس فرمان قرار دارد. این بیشتر شبیه تسلا با چرخی با مضمون یوغی بوده، اگرچه Aehra می‌گوید این قصیده‌ای برای اتومبیل‌های مسابقه و هواپیما است. در هر صورت، این طراحی فضایی را برای نمایشگر کوچک دیگری در لبه چرخ بالایی ایجاد می‌کند که اطلاعات اولیه خودرو مانند سرعت و برد را نشان می‌دهد.

شاسی بلند Aehra

راننده و سرنشینان به لطف فاصله بین دو محور بلند SUV با اورهنگ‌های کوتاه، از فضای پای زیادی برخوردار هستند. پلتفرم برقی اجازه می‌دهد تا کف کاملاً صاف باشد و به مسافران صندلی عقب این امکان را می‌دهد که برای سفرهای طولانی دراز بکشند. Aehra این شاسی بلند را در دو پیکربندی چهار نفره یا پنج نفره عرضه خواهد کرد.

جزئیات خاصی مانند ابعاد، فضای سر یا حتی سایز صفحه نمایش هنوز ارائه نشده است. SUV هنوز در این مرحله فقط یک کانسپت دیجیتالی بوده، اما سخنگوی Aehra به Motor1.com گفت که ساخت نمونه اولیه پس از تایید تامین کنندگان و پیمانکاران برای اجزای فرعی مختلف آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود این اتفاق در اوایل سه‌ماهه دوم سال 2023 رخ دهد.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید