شاسی بلند چری اکسید LX 400T در چین معرفی شد

    کد خبر :969340
چری Exeed LX 400T

شاسی بلند جدید چری Exeed LX 400T با محدوده قیمتی بین 20 تا 23 هزار دلار در بازار چین معرفی شد که بیشتر مشتریان جوان را هدف قرار داده است.

بازتاب-چری این محصول را با نام Zhuifeng در چین به فروش می‌رساند. پیش از این چری سعی داشت تعداد محدودی از این مدل به فروش برساند ولی اکنون تصمیم به تولید انبوه گرفته است. در واقع  Exeed یک زیر برند برای چری بوده که به رقابت با برند یونی چانگان و Wey گریت وال می‌پردازد.

چری Exeed LX 400T

این خودرو دارای یک موتور 2.0T با قدرت 261 اسب بخار (192 کیلووات) و 400 نیوتن‌متر گشتاور است که با گیربکس 7 سرعته DCT Getrag همگام می‌شود. سایز خودرو 4533/1848/1699 میلی‌متر بوده و فاصله بین دو محور 2670 میلیمتری دارد. از نظر ایمنی نیز دارای فناوری کمک راننده چون کروزکنترل تطبیقی، هشدار باز شدن درب، کمک راهنما و برخی دیگر است.

نمای جلویی دارای یک جلوپنجره بزرگ بوده ولوگوی EXEED در وسط و چراغ‌های جلو در دو طرف با چهار چراغ LED نمایش به چشم می‌خورند. در عقب، اسپویلر سقفی و چهار اگزوز طلایی رنگ در دو طرف، اسپرت بودن خودرو را به نمایش درمی‌آورند.

 چری Exeed LX 400T

طراحی داخلی شامل یک نمایشگر بزرگ 24.6 اینچی خمیده  با تراشه Qualcomm 8155 Snapdragon، فرمان دو پره کف تخت، صندلی با چرم مشکی و روکش دوخت‌دار و سیستم سرگرمی Lion 5.0 Smart Cloud می‌شود که از FOTA پشتیبانی می‌کند. ارتقاء از راه دور برای افزایش تجربه تعامل تکنولوژیکی انسان و ماشین، ناوبری صحنه واقعی AR و تشخیص چهره، صندلی‌ها سیستم گرمایشی و تهویه‌ای دیگر ویژگی قابل توجهی است که در این مدل می‌توان یافت.

از دیگر ویژگی های آن می توان به شارژ بی‌سیم فوق سریع 50 واتی و سیستم صوتی SONY با 9 بلندگو اشاره کرد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت چری مراجعه کنید. مشخص نیست جز چین وارد چه مناطق دیگری خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید