شاسی بلند الکتریکی کوچک دانگ فنگ نانوباکس معرفی شد

    کد خبر :967337
دانگ فنگ نانوباکس

شرکت دانگ فنگ از برندهای خودروساز شناخته شده چینی به تازگی هم گام با سایر رقبا تصمیم گرفت از محصول شاسی بلند الکتریکی کوچک سایز خود به نام نانوباکس رونمایی کند.

بازتاب-این خودرو در واقع توسط رنو با نام رنو کویید شناخته شده و نسخه الکتریکی آن رنو سیتی K-ZE نام داشت. این خودرو ساخت چین توسط دانگ فنگ رنو توسعه یافته و با نام فنر داچیا به اروپا رسید. برندها و برندهای فرعی خود دانگ فنگ نسخه‌های دیگری نیز به نام‌های دانگ فنگ  Aeolus EX1، دانگ فنگ Fengxing T1، دانگ فنگ  Fengguang E1، Venucia e30 و دانگ فنگ  Nano Box را همگی در یک کارخانه به تولید می‌رساند.

 دانگ فنگ نانوباکس

نانوباکس شکل کلی گردی داشته و ابعاد آن 3732/1579/1515 میلی‌متر بوده و فاصله بین دو محور 2423 میلی‌متری دارد. درگاه شارژ در جلوی خودرو قرار گرفته تا دسترسی ساده داشته باشد. فضای داخلی نانوباکس از طراحی دو رنگ برخوردار بوده که شبیه به نمای بیرونی است. این خودرو دارای صفحه نمایش سرعت سنج 7 اینچی و نمایشگر سیستم سرگرمی 10 اینچی است. خودرو به برنامه‌ای متصل است که ویژگی‌هایی مانند کنترل از راه دور درب، کنترل تهویه مطبوع از راه دور، موقعیت‌یابی خودرو/جستجوی خودرو، مدیریت شارژ، جستجو/تشخیص وضعیت خودرو را ارائه می‌دهد. صندلی‌ها چرم مصنوعی داشته و کیفیت مطلوبی دارند.

شاسی بلند الکتریکی کوچک دانگ فنگ نانوباکس معرفی شد

Nano Box مجهز به موتوری با توان 33 کیلووات و 125 نیوتن‌متر است. دانگ فنگ ادعا می‌کند که شتاب 0 تا 50 کیلومتر در ساعت این خودرو 6 ثانیه است. این باتری یک بسته فسفات آهن لیتیوم از CATL با ظرفیت 15.97 کیلووات ساعت بوده که به برد الکتریکی خالص 201 کیلومتر دست می‌یابد. مدل پایه تنها از شارژ آهسته پشتیبانی می‌کند که برای رسیدن به شارژ کامل 3 ساعت طول می‌کشد، دو مدل دیگر از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند که برای رسیدن به شارژ کامل تنها 0.53 ساعت طول می‌کشد.

در 5 سال آینده، دانگ فنگ EV قصد دارد 3 تا 5 مدل جدید را که شاسی‌بلندها و سدان‌ها را پوشش می‌دهند، عرضه کند. محدوده قیمت این مدل بین 8 تا 9 هزار دلار بوده و بزودی راهی بازار چین می‌شود.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید