سینماها به کار خود ادامه می‌دهند

    کد خبر :731846

به گزارش ایلنا، چندی پیش ایرج حریریچی (معاون وزیر بهداشت) از اعمال احتمالی محدودیت‌های جدید کرونا شامل تعطیلی یک هفته‌ای موارد گروه ۳و۴ شامل سالن‌های سینما، تئاتر و موسیقی در ۱۳ استان خبر داد. اما بعدا اعلام شد سالن‌های سینما و تئاتر با رعایت پرتکل‌های بهداشتی به کار خود ادامه می‌دهند.

در همین راستا روز گذشته معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بار دیگر اعلام کرد بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا در تهران و تایید ستاد ملی کرونا از روز شنبه به مدت یک هفته محدودیت‌هایی برای پیشگیری از شیوع کرونا در تهران اعمال می‌شود که این تعطیلی شامل فعالیت‌های فرهنگی و هنری نیز می‌شود با این وجود، محمدرضا فرجی (مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی) در رابطه با تعطیلی مجدد سینماها به ایلنا گفت: تا همین الان که با شما صحبت می‌کنم، ابلاغیه‌ای مبنی بر تعطیلی سینماها به دست ما نرسیده است. مگر اینکه آقای انتظامی که خودشان مسئولیت این قضیه را دارند به ما چیزی ابلاغ کنند و ما هم بر مبنای آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: اگر استانداری محدودیت‌های تازه‌ای که شامل سینما شده را اعلام کرده باشد، به تایید رییس سازمان و معاونت ارزشیابی رسیده و ما هم در این باره اطلاع‌رسانی می‌کنیم ولی تاکنون چیزی به ما ابلاغ نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید